کد خبر : 4710
تاریخ انتشار : دوشنبه 12 بهمن 1394 - 7:11

بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۹۵ تمام شد

بررسی لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۹۵ تمام شد

 سخنگوی شورای شهر تبریز گفت: بررسی لایحه تعرفه عوارض و مشاغل سال ۹۵ تمام شد و برای تکمیل روند قانونی انتشار به فرمانداری ارسال شد.

به گزارش آی نیوز، دکتر حبیب شیری آذر ضمن اعلام پایان بررسی لایحه تعرفه عوارض و مشاغل سال ۹۵ گفت: لایحه تعرفه در ۴۰ ماده پس از جلسات متعدد در کمیسیون های شورا و سه جلسه علنی اخیر شورا به تصویب رسید.
وی در خصوص لایحه تعرفه عوارض محلی سال ۹۵ با اشاره به اینکه بر اساس سیاست شورای شهر در سال ۹۵ کمترین افزایش در تعرفه اعمال شده است اظهار داشت: بیشترین افزایش در خصوص ارزش افزوده املاک و تخلفات ساختمانی بوده و عوارض صدور پروانه نسبت به سال قبل تغییر نداشته است.
سخنگوی شورای شهر تبریز ادامه داد: در خصوص جریمه قطع اشجار که یکی از نگرانی های مهم اعضای شورا و شهرداری بوده جرایم نسبت به سال قبل افزایش داشته است.
شیری آذر در ادامه به لایحه تعرفه عوارض مشاغل نیز اشاره کرد و تصریح کرد: در عوارض مشاغل کمترین تفزتیش را نسبت به سال های اخیر داشتیم.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز گفت: همچنین در این جلسه لایحه دو فوریتی در خصوص کمک ۱۰۰ میلیون تومانی به کاروان دیدار با مقام معظم رهبری در سالروز قیام مردم قهرمان تبریز در ۲۹ بهمن سال ۵۶ به منظور جبران بخشی از هزینه های این کاروان مطرح و و پس از اظهار نظر اعضای شورای شهر به تصویب رسید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.