کد خبر : 4773
تاریخ انتشار : یکشنبه 25 بهمن 1394 - 5:47

بزرگراه دو کمال بزرگترین پروژه مسیرگشایی ۱۰ سال اخیر تبریز است

بزرگراه دو کمال بزرگترین پروژه مسیرگشایی ۱۰ سال اخیر تبریز است

 شهردار منطقه تبریز گفت: بزرگراه دو کمال تبریز بزرگترین پروژه مسیرگشایی ۱۰ سال اخیر تبریز است که با درایت و تدبیر شهردار و شورای کلانشهر تبریز آغاز شده است.

به گزارش  آی نیوز، یعقوب هوشیار در حاشیه بهره برداری از چند پروژه مهم شهرداری تبریز در منطقه ۵ گفت: فاز اول پروژه دو کمال با هزینه ۹۰۰ میلیارد ریال برای تملک و عملیات عمرانی به طول دو کیلومتر در حد فاصل میدان شهید شفیع زاده تا بارنج به بهره برداری رسیده است.
شهردار منطقه ۵ تبریز با تاکید بر کارکرد فرامنطقه ای بزر
راه ۶۰ متری دو کمال گفت: پروژه دو کمال با هدف کاهش و انتقال بار ترافیکی ورودی شرقی تبریز از مرکز شهر احداث شده است و با تکمیل این بزرگراه و بهره برداری از بارنج تا جاده تهران بار ترافیکی شرق تبریز به جای مرکز شهر از مسیر چای کنار به نقاط مختلف شهر توزیع خواهد شد.
هوشیار با اشاره به اهمیت پروژه دو کمال گفت: از دیگر کارکردهای مهم اجرای این پروژه جلوگیری از ساخت و سازهای غیر مجاز و همچنین هدایت آبهای سطحی واقع در مسیر را می توان نام برد.
شهردار منطقه ۵ تبریز با اشاره به افتتاح همزمان ۵ پروژه مهم شهرداری منطقه ۵ تبریز با بودجه ای معادل ۱۰۰ میلیارد تومان افزود: فرهنگ سرای کوی استانداری، ایستگاه آتش نشانی کوی نصیر، مسیر گشایی ۱۸ متری کوی سرم سازی و قرائت خانه شهرک باغمیشه نیز با هزینه ای بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان اعتبار به همراه فاز اول پروژه بزرگ دو کمال با اعتبار ۹۰ میلیارد تومانی به همت تلاشگران شهرداری منطقه ۵ به بهرداری رسید.
گفتنی است به مناسبت گرامی داشت سالگرد قیام ۲۹ بهمن مردم تبریز، با حضور شهردار تبریز، معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی،چند تن از اعضای شورای شهر و جمع کثیری از شهروندان ساکن در منطقه ۵ شهرداری تبریز تعدادی از پروژه های شهرداری تبریز در این منطقه به بهره برداری رسید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.