کد خبر : 4812
تاریخ انتشار : چهارشنبه 28 بهمن 1394 - 17:26

قلعه نویی: اگر زمین مطلوب نباشد چه کسی پاسخگو است؟

قلعه نویی: اگر زمین مطلوب نباشد چه کسی پاسخگو است؟

امیر قلعه نویی سرمربی تیم تراکتورسازی در نشست خبری پیش از بازی با سپاهان اظهار داشت:فردا یک بازی سخت پیش رو داریم که بدنبال کسب برد در آن می باشیم. این بازی برای ما از چند حیث مهم است. اولا در جدول شرایط خوبی پیدا می کنیم و دوما برای بازی های آسیایی آماده تر می شویم.

به نظر من برخلاف برخی گفته ها ما بحران نداریم، بحران زمانی بود که هر بازی سر تمرین دعوا می شد. ما در بازی با پدیده فقط عملکرد خوبی نداشتیم که این مساله نیز به مشکلات داوری و شرایط جوی بازمی گردد.

به دنبال این هستیم که به شرایطی دست پیدا کنیم که در شان هواداران تیم تراکتور است ولی قبول ندارم که در بحران هستیم.

تیمی که در لیگ قهرمانان آسیاست باید از تمامی امکانات استفاده کند. در این شرایط آب و هوایی حتی یک بازی هم روی چمن زیاد است. ما باید به هم کمک کنیم و باهم همدلی داشته باشیم.

ما اینجا مهمان هستیم و تراکتور برای مردم است. اگر زمین مطلوب نباشد چه کسی پاسخگو است؟ نمی دانم چرا یک زمین خوب آن هم وسط شهر را ول کرده و یادگار امام را برای بازی انتخاب می کنند؟ این مسائل کمی مشکوک است و کمک کردن به تراکتور نیست. من اگر جای مسئولان بودم بعد از بازی با پدیده چمن را نگهداری می کردم نه اینکه یک بازی دیگر بلافاصه روی آن انجام می دادم. به هر حال با صحبت هایی که با مسئولین داشتیم این مساله حل شد و به نظرم در این شرایط همه باید به تراکتور کمک کنند چرا که اسفند ماه حساسی برای ماست.

سرمربی تراکتورسازی در مورد غایبان تیمش در بازی فردا تصریح کرد:فردین عابدینی را فردا به دلیل مصدومیت نخواهیم داشت اما فرزاد حاتمی و خالد شفیعی فردا می توانند ما را همراهی کنند.

قلعه نویی با ابراز امیدواری نسبت به بهبود عملکرد خط حمله تیمش خاطرنشان کرد:امیدوارم با بازگشت حاتمی و افزایش هماهنگی بین نانگ و شریفی بتوانیم عملکرد تیم را در خط حمله بهتر کنیم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.