کد خبر : 4818
تاریخ انتشار : شنبه 1 اسفند 1394 - 2:45

دیدار شهردار تبریز با پروفسور رحمان‌زاده، پزشک صاحبنام ایرانی در آلمان

دیدار شهردار تبریز با پروفسور رحمان‌زاده، پزشک صاحبنام ایرانی در آلمان

 شهردار تبریز در حاشیه نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و گردشگری تبریز در هامبورگ، با با پروفسور رحیم رحمان‌زاده، پزشک نامی کشورمان در هامبورگ آلمان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در این دیدار، با اشاره به اهتمام شهرداری تبریز در حوزه های مختلف اجتماعی و فرهنگی، از پروفسور رحمان‌زاده برای حضور در تبریز دعوت کرد.
وی خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز، مفتخر است که در دو سال گذشته،  در کنار اقدامات گسترده اجرایی و آموزشی در حوزه فرهنگ سلامت، از حضور چهره های جهانی عرصه پزشکی تبریز، نظیر پروفسور سمیعی و پروفسور علوی، بهره مند شده است.
وی با اشاره به پیشینه شناخت از شخصیت برجسته پروفسور رحمانزاده، وی را از مفاخر علمی آذربایجان و ایران خواند و  ادامه داد: حضور جنابعالی در تبریز بی شک برای دانشجویان و اساتید پزشکی تبریز، فرصتی مغتنم و ارزشمند خواهند بود.
 پروفسور رحمان‌زاده نیز در این دیدار، با قدردانی از شهردار تبریز، نبوغ علمی دانشجویان و اساتید پزشکی کشورمان را زبانزد خواند و اظهار امیدواری کرد با ایجاد زمینه ها و فرصت های لازم، امکان سفر به تبریز هر چه سریع تر فراهم شود.
گفتنی است پروفسور رحیم رحمان‌زاده  متولد ۱۳۱۳ در شبستر آذربایجان شرقی،  پایه گذار جراحی مدرن ارتوپدی و تروماتیک ارتوپدی در سطح بین‌المللی و رئیس مرکز بین‌المللی جراحی مفاصل و استخوان برلین است.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.