کد خبر : 4836
تاریخ انتشار : دوشنبه 3 اسفند 1394 - 6:08

دکتر نجفی: سالن چندمنظوره ائل‌گلی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

دکتر نجفی: سالن چندمنظوره ائل‌گلی به زودی به بهره‌برداری می‌رسد

 شهردار تبریز از اتمام عملیات احداث سالن ورزشی محله ائل گلی، خبرداد.

به گزارش آی نیوز دکتر صادق نجفی، با اعلام این خبر گفت: عملیات اجرائی احداث سالن ورزشی محله ائل گلی به منظور توزیع مناسب امکانات ورزشی و استفاده بهینه نوجوانان و جوانان از اوقات فراغت در انتهای محله ائل گلی به اتمام رسیده و این پروژه ورزشی در آستانه بهره برداری قرار دارد.
وی با عنوان اینکه سالن ورزشی محله ائل گلی برای استفاده چندمنظوره طراحی و احداث شده است، تصریح کرد: این سالن در ۱۳۵۰ متر مربع مساحت و با الحاق ۲۰۰ متر مربع ساختمان دیگری، با صرف هزینه ای نزدیک به ۱۸ میلیارد ریال به ثمر رسیده که علاوه بر ارائه خدمات مختلف ورزشی، در مواقع بلایای طبیعی نیز می ‌تواند به صورت چندمنظوره برای اسکان موقت شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.
شهردار تبریز با بیان این‌که در دو سال گذشته بخش مهمی از اهتمام شهرداری تبریز در حوزه عمران، معطوف توسعه زیرساخت‌های ورزشی شده است، یادآور شد: این رویکرد با در نظر داشتن توزیع متناسب پیگیری شده و در کنار افزایش شور و نشاط ورزشی، در تقویت زیرساخت‌های حوزه بحران نیز موثر واقع خواهد بود.
گفتنی است سالن چندمنظوره ورزشی ائل گلی، در خیابان سبلان ائل گلی و مجاور خانه سلامت گلریز شهرداری منطقه دو، احداث گردیده و آماده افتتاح شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.