کد خبر : 4863
تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 اسفند 1394 - 14:59

تراکتورسازی ایران ۴-۰ الجزیره امارات ;شروع رویایی تراکتور

تراکتورسازی ایران ۴-۰ الجزیره امارات ;شروع رویایی تراکتور

تیم های تراکتورسازی ایران و الجزیره امارات از ساعت ۱۶ در چارچوب هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از گروه سوم به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۴ بر ۰ به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

تراکتورسازان را بختیار رحمانی در دقیقه ۳ با یک شوت روی پای زیبا در درون محوطه جریمه الجزیره به ثمر رساند و گل دوم نیز روی یک ارسال کرنر و ضربه سر شجاع خلیل زاده در دقیقه ۱۰ به ثمر رسید.
بعد از دو گلی که تراکتورسازی وارد دروازه الجزیره کرد چند موقعیت خوب دیگر نیز نسیب بازیکنان این تیم شد ولی این موقعیت ها تبدیل به گل نشدند. رفته رفته الجزیره از شوک گل هایی که خورده بود در آمد و حملاتی را روی دروازه تراکتورسازی طراحی کرد که اخباری به خوبی جلوی این موقعیت ها ایستادگی کرد. ناهماهنگی مدافع  دروازه بان تیم الجزیره می رفت که کار دست این تیم داده و دروازه شان برای سومین بار باز شود که بازیکن تراکتور برای زدن توپ یک قدم کم آورد.
آنخل لافیتا در پشت محوطه جریمه تیم تراکتورسازی صاحب توپ شد و با یک ضربه کات دار خطرناک به شدت دروازه اخباری را تهدید کرد. یک دقیقه بعد از این موقعیت، شوت سنگین رفیعی به مدافع حریف برخورد کرد و حاتمی نیز موفق به استفاده از ریباند این توپ نشد. در آخرین دقیقه از نیمه اول پاس در عرض زیبای رحمانی از سمت چپ را آگوستو در دهانه دروازه به بیرون زد تا نیمه اول با نتیجه دو بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان برسد.

نیمه دوم:

مهدی شریفی در دقیقه ۵۲ در یک موقعیت تک به تک با دروازه بان حریف قرار گرفت و در حالی که ضربه وی پس از برخورد به خسیف می رفت که گل شود توسط مدافع الجزیره از روی خط دروازه بیرون کشیده شد. پرتاپ اوت بلند از سینا عشوری با ضربه سر دیدنی شفیعی همراه بود که این ضربه را مدافع الجزیره از روی خط بیرون کشید و در ریباند این توپ حاتمی ضربه ای را به توپ وارد کرد که این توپ نیز توسط سنگربان الجزیره مهار شد و سرانجام مهدی شریفی در دهانه دروازه با تکلی بلند توپ را در دقیقه ۵۴ وارد دروازه حریف کرد تا نیتجه بازی ۳-۰ به سود تراکتورسازی شود.
بختیار رحمانی در دقیقه ۵۹ روی اشتباه جمعه توپ را به زیبایی از این بازیکن گرفت و خود را در یک موقعیت تک به تک قرار داده و با شوتی دیدنی گل چهارم تراکتور و گل دوم خودش را به ثمر رساند. بختیار رحمانی در دقیقه ۶۱ می توانست با زدن گل پنجم تیمش هت تریک خود را کامل کند که شوت سرکش وی با اختلافی اندک از کنار دروازه به بیرون رفت. مهم ترین موقعیت الجزیره در نیمه دوم در دقیقه۶۵ روی ناهماهنگی مدافعین تراکتور و اخباری به وجود آمد و در حالی که توپ سرگردان در حال ورود به دروازه بود رفیعی آنرا دور کرد. پس از ایم موقعیت بازهم تراکتور سوار بر بازی شد و چند موقعیت خوب به دست آورد که با بی دقتی مهاجمانش گل نشد تا اینکه بازی با همان نتیه چهار بر صفر به سود نماینده کشورمان به پایان رسید.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.