کد خبر : 4875
تاریخ انتشار : شنبه 8 اسفند 1394 - 8:15

استمرار زیبایی و آراستگی شهر از نخستین ساعت صبح امروز

استمرار زیبایی و آراستگی شهر از نخستین ساعت صبح امروز

شهردار تبریز گفت: انتخابات هفتم اسفند در کنار دستاوردهای پرشور و ماندگار، عرصه‌ دیگری بود برای اثبات نقش تاثیرگذار مدیریت شهری در ساز و اجتماعی شهر.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در بازدید از عملیات گسترده نیروهای خدمات شهری، اظهار داشت: این نقش ماندگار از دوره پیش از آغاز تبلیغات، با اجرای فضاسازی‌های اصولی در جای جای شهر، امکان تبلیغات منسجم و منظم نامزدهای انتخاباتی را فراهم کرد.

دکتر نجفی با اشاره به تعامل شهرداری با مدیریت استان و دستگاه‌های مختلف اجرایی، گفت: این تعامل در عرصه انتخابات موجب شد فضای شهر به دور از مناظر آشفته و نازیبای رایج انتخابات، در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار گیرد.

شهردار تبریز همچنین با اشاره به طراحی ۲۵۰۰ باکس ویژه رای‌گیری در شعب اخذ رای در شهر تبریز، توسط شهرداری خاطرنشان کرد: با توجه به پیش‌بینی‌هایی که در خصوص روند برگزاری انتخابات شده بود، شهرداری تبریز با هماهنگی فرمانداری محترم، ۲۵۰۰ باکس ویژه رای گیری طراحی کرده و در اختیار مجریان برگزاری انتخابات قرار داد. با ایجاد این امکان، نوشتن نام نامزدها در برگه‌های رای با سهولت و اطمینان بیشتری همراه بود و همین امر رضایت شهروندان را نیز در پی داشت.

وی همچنین با با بیان این‌که عملیات ضربتی پاکسازی شهر از کلیه اقلام تبلیغاتی بلافاصله پس از پایان رای‌گیری آغاز شد، افزود: در این راستا، پاکسازی و تنظیف معابر، میادین و خیابان‌ها با بسیج تمام امکانات شهرداری‌های مناطق دهگانه، تلاش نیروهای خدمات شهری و سازمان زیباسازی، تا بامداد ادامه داشت؛ به این ترتیب، با آغاز صبح شنبه، تبریز شاهد استمرار آراستگی و زیبایی دیرین خود شد.

دکتر نجفی همچنین در بازدید خود از حضور موثر پاکبانان و نیروهای خدمات شهری در اجرای عملیات شبانه پاکسازی قدردانی کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.