کد خبر : 4919
تاریخ انتشار : پنجشنبه 13 اسفند 1394 - 6:07

بسته های تشویقی شهر تبریز برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری

بسته های تشویقی شهر تبریز برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری

 شهردار تبریز از بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران حوزه گردشگری و خدمات مرتبط با آن در جهت رونق گردشگری برای سال ۲۰۱۸ بعنوان تبریز پایتخت جهان اسلام خبر داد.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی که در مراسم افتتاح نهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سفر کیش سخن می گفت با اعلام این خبر خاطر نشان کرد :تلاشهای و اقدامات ارزشمند صورت گرفته توسط تمامی متولیان امور گردشگری بالخص جناب دکتر سلطانی فر باعث شده است تا  تبریز عناوین بزرگی را کسب کند و از همین روی شهرداری تبریز با در نظر گرفتن بسته های تشویقی برای سرمایه گذاران این صنعت پر سود در صدد تسهیل و فراهم نمودن زمینه ها سرمایه گذاری  و رونق ساز و کاری است تا از طریق آن بتواند زیرساختهای گردشگری این شهر تکمیل نماید.
شهردار تبریز ادامه داد :تبریز برای دو سال ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ بعنوان پایتخت نگارگری جهان اسلام خود را آماده می کند و از سویی اخیرا بعنوان پایتخت فرش جهان و بعنوان مرکز مهم این صنعت دستی و هنری معرفی شده است و نیز از طرف مجامع مردم نهاد سازمان ملل تبریز بعنوان شهر سالم زندگی مورد توجه قرار گرفته است و با تلاش سازمان میراث فرهنگی کشور در اجلاس اخیر وزرای گردشگری جهان اسلام عنوان پایتخت گردشگری اسلامی در سال ۲۰۱۸ به این شهر اعطا شد  و ایجاد مرکز دبیر خانه اطلس شهرهای جهان اسلام در تبریزکه افتخار دارم بعنوان رییس اطلس شهرهای جهان اسلام نیز باشم.
وی در بخشی از سخنان خود حضور تاثیرگذار در نمایشگاه‌های فرهنگی و گردشگری را از راهکارهای مهم در پیشرفت برنامه‌های گردشگری «تبریز ۲۰۱۸» عنوان کرد.
دکتر نجفی با بیان این مطلب، نمایشگاه گردشگری کیش را فرصتی مغتنم برای ارایه بسته‌های گردشگری تبریز خواند و افزود: حضور پربار تبریز در این نمایشگاه, علاوه بر مخاطبان داخلی، در جلب نظر بازدیدکنندگان خارجی نیز قطعاً موثر واقع شد.
وی تاکید کرد: مناسبات فرهنگی و اجتماعی شهر تبریز در حوزه بین‌الملل، دارای نگرش کلان مدیریتی بوده و اهداف توسعه پایدار این شهر را مد نظر قرار داده است.
دکتر نجفی با اشاره به موقعیت خاص جزیره کیش و بسترهای جذب گردشگر در این منطقه اظهار داشت: فرصت‌های مختلف ملی، باید به عنوان پل ارتباطی تبریز با حوزه‌های بین‌المللی مطرح شود.
شهردار تبریز همچنین تمرکز ظرفیت‌‌های فرهنگی و هنری و جاذبه‌های گردشگری تبریز در کنار فرهنگ و هنر سایر شهرهای کشور، را اتفاقی ارزشمند توصیف کرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.