کد خبر : 4971
تاریخ انتشار : پنجشنبه 20 اسفند 1394 - 6:18

گام سبز شهرداری در عون بن علی

گام سبز شهرداری در عون بن علی

شهردار کلانشهر تبریز گفت: با آغاز کاشت ۱۰۰ هکتار از اراضی عینالی سال آینده یک میلیون نهال و بوته درختی در تبریز نهال کاری خواهد شد.

 

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در حاشیه مراسم آغاز غرس ۷۰ هزار نهال درختان مثمر در عینالی اظهار داشت: کاشت ۵۰۰ هزار اصله نهال در تبریز همزمان با جنگل کاری عینالی شروع می شود و کاشت۵۰۰ هزار نهال درخت نیز پاییز سال آینده شروع خواهد شد.
دکتر صادق نجفی شهرداری تبریز با تاکید بر اینکه جنگل کاری این قسمت از عینالی، گام سبز شهرداری تبریز در راستای آمادگی برای ۲۰۱۸ می باشد گفت: سمت و سوی سیاست های شهرداری تبریز به سوی کاهش از سطح چمن کاری صورت گرفته در شهر و افزایش کاشت درختان در راستای استفاده بهینه از منابع آبی شهر می باشد.
شهردار تبریز با اشاره به خدمات مختلفی که شهرداری تبریز در سال گذشته در این شهر انجام داده است گفت: استاندار و فرماندار محترم تبریز در سال ۹۴ به صورت کامل با شهرداری تبریز همکاری و همراهی کردند و در نتیجه این همراهی خدمات قابل قبول و مناسبی در این سال به شهروندان ارائه شد.
شهردار تبریز در پایان گفت: امروز شاهد آغاز بزرگترین پروژه جنگل کاری و کاشت درختان در تبریز هستیم که اجرای این پروژه علاوه بر اینکه در تلطیف هوا نقش ایفا خواهد کرد منظر زیبایی نیز در بزرگترین تفرجگاه کشور ایجاد خواهد کرد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.