کد خبر : 5013
تاریخ انتشار : دوشنبه 9 فروردین 1395 - 13:53

ماشین ۱ – فجر سپاسی ۰ ؛ ماشین سازی تبریز در شیراز گل کاشت

ماشین ۱ – فجر سپاسی ۰ ؛ ماشین سازی تبریز در شیراز گل کاشت

در چهارچوب هفته سی و یکم رقابتهای لیگ یک ماشین سازی تبریز در یک بازی فوق حساس خارج از خانه توانست تیم فجر سپاسی را شکست داد.

 

محسن دلیر تنها گل این دیدار را در دقیقه ۷۶ وارد دروازه فجر سپاسی نمود تا ماشین سازی با سه امتیاز فوق العاده حساس شیراز را ترک کند.

بازی تیمهای ماشین سازی تبریز و فجر سپاسی شیراز در حالی در ورزشگاه حافظیه شیراز آغاز شد که هردو تیم به کسب پیروزی در این میدان حساب ویژه ای باز کرده بودند.

شاگردان خطیبی برای تداوم موفقیت های شان در چند هفته اخیر پای به میدان گذاشته بودند تا با کسب حداکثر امتیاز، یک گام دیگر به صعود نزدیک تر شوند.

در آن سوی میدان نیز شاگردان کلانتری برای حفظ جایگاه سومی رودرروی سبزقباهای تبریز قرار گرفته بودند و امید داشتند تا با حمایت های هواداران شان سه امتیاز بازی را از آن خود کنند.

در دقایق ابتدایی هردو تیم به محک همدیگر پرداختند و توپ بیشتر در میانه زمین در گردش بود.

پس از گذشت بیست دقیقه از بازی این تیم میزبان بود که حملاتی را از جناح راست روی دروازه تیم میهمان تدارک دید

اما حملات زردپوشان میدان پشت محوطه جریمه سبزپوشان ناکام می ماند.

در پانزده دقیقه پایانی این نیمه کفه بازی به سود شاگردان خطیبی سنگین تر شد ولی بازهم توپی از خط دروازه ها نگذشت.

در این نیمه هیچ خطر جدی روی دروازه ها خلق نشد و بازی با همان نتیجه ابتدایی در نیمه اول به پایان رسید.

نکته جالب این دیدار به اعتراض مکرر تماشاگران، بازیکنان و کادرفنی تیم میهمان برمی گشت که با هر سوت داور عکس العمل نشان می دادند

این اعتراض های تمام نشدنی بقدری غیرمنطقی بود که صدای برخی از بازیکنان میزبان را هم دراورد!

ادامه اعتراض ها باعث دریافت کارت زرد و قرمز برای یکی از بازیکنان و کمک مربی تیم فجر سپاسی شد.

بازی در نیمه دوم با حملات تیم ماشین سازی آغاز شد و در دقایق تیم فجر خوش شانس بود که پاکدل نتوانست دربعد از گذشتن دروازه بان حریف توپ را وارد دروازه اش نماید.

حملات ماشین سازی ادامه داشت  تا اینکه در دقیقه ۷۶ محسن دلیر با ضربه سر گل را وارد دروازه تیم حریف نمود. و تلاش های تیم فجر برای جبران گل خورده راه بجایی نبرد تا ماشین سازی تبریز با سه امتیاز شیرین به تبریز بازگردد.

ماشین سازی با این سه امتیاز ۵۱ امتیازی شد و رنگ و بوی لیگ برتری گرفت ، شاگردان خطیبی با پیروزی مقابل فجرسپاسی شیراز یک گام دیگر به لیگ برتر نزدیک شدند.

اسامی بازیکنان ماشین سازی:

مهدی محمدپور، علی جراح کار، سعید مهدی پور، مهدی قریشی، مصطفی بیژن، امین قاسمی نژاد (۸۷ رضا اعتمادی) ، امیر تیزرو(۸۲ جعفر برزگر)، افشین دانشیان، محسن دلیر و مهدی پاکدل(۳ + ۹۰ کمال الدین نیکخو)، سرمربی رسول خطیبی ، سرپرست سید محمد علوی

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 2 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۲
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.

aydin دوشنبه , ۹ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

رسول پاشا * چوخ یاشا . ان شاالله با درایت آقای دکتر میر معصوم سهرابی (مدیر محبوب و فوتبالی و کاربلد ماشین سازی) و هدایت بی نظیر و تاکتیک های اروپایی رسول پاشا ، ماشین سازی فصل بعد قطعا و حتما در لیگ برتر بازی خواهد کرد. حاج رسول خطیبی بازهم اعتبار فوتبال آذربایجان را بالا خواهد برد و مردم را با استادیوم های فوتبال آشتی خواهد داد و بازیکنان بومی را دوباره به شهر و دیارشان برخواهد گرداند و تیم مدعی و قدرتمندی را خواهد ساخت. حبیب گردانی از سپاهان . احمد امیر کامدار از ذوب آهن . جابر انصاری از استقلال . سامان نریمان جهان از گسترش فولاد . مهرداد بایرامی از فولاد خوزستان . سعید آقایی از تراختور . پیام صادقیان از صبای قم . میثم نقی زاده از پدیده . بهمن کامل از فولاد خوزستان . و ادینهو ، کریم ساوالان و آندو تیموریان و … . البته مثل اینکه هر تیم شش سهمیه ی لیگ برتری دارد و … ولی کلا منظورم اینه که تیمی خواهد ساخت که در شان آذربایجان باشد و مردم هم دوستش داشته باشند.

سالار سه شنبه , ۱۰ فروردین ۱۳۹۵ - ۹:۳۷

یاشاسین رسول و یاشاسین آذربایجان. این رسول حطیبی هستش که به جای بازی دادن به باریکنان درجه ۳ شهرستانی و باریکنان بی غیرت غیر بومی به بچه های آینده دار آذربایجان بها می دهد و ارزش کارش به مراتب بیشتر و تاثیر گذارتر از قلعه نوعی ها و کمالوندها می باشد.