کد خبر : 5070
تاریخ انتشار : چهارشنبه 18 فروردین 1395 - 15:54

تراکتورسازی ۲-۰ پاختاکور: تراکتور هم انتقام بازی قبلی را از پاختاکور گرفت هم راه صعودش را هموار کرد

تراکتورسازی ۲-۰ پاختاکور: تراکتور هم انتقام بازی قبلی را از پاختاکور گرفت هم راه صعودش را هموار کرد

تیم های تراکتورسازی ایران و پاختاکور ازبکستان در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا از ساعت ۱۹:۱۵ در ورزشگاه یادگار امام شهر تبریز به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه ۲ بر صفر به سود تراکتورسازی به پایان رسید.

 

تراکتورسازی بازی را بهتر از حریف خود آغاز کرد و در دقیقه هشت بازی می توانست دروازه حریف را باز کند که فرزاد حاتمی در موقعیتی تک به تک به جای شوت به بازیکن خودی پاس داد که پاس وی را مدافع حریف به خوبی قطع کرد. پس از ده دقیقه دومین موقعیت تراکتوری ها روی دروازه پاختاکور با شوت سنگین و روی پای کیانی از پشت محوطه جریمه به وجود آمد که این ضربه راهی به دروازه نداشت. در ادامه نیمه اول تراکتورسازی علی رغم در اختیار داشتن توپ و میدان موفق به ایجاد موقعیت گل چندانی روی دروازه حریف نشد تا دو تیم با نتیجه مساوی بدون گل راهی رختکن شوند.

نیمه دوم:

آگوستوی برزیلی در دقیقه ۴۷ در موقعیتی تک به تک با دروازه بان قرار گرفت اما ضربه پای چپ وی با اختلافی ناچیز از کنار دروازه راهی اوت شد. این بازیکن در دقیقه ۵۳ بار دیگر یک موقعیت برای باز کردن دروازه ریبکین داشت که این بار ضربه پشت محوطه جریمه وی از بالای دروازه به بیرون رفت. 
سومین موقعیت آگوستو برابر بود با اولین گل تراکتورسازی! روی پاس عمقی بی نقص سروش رفیعی، آگوستو سزار در دقیقه ۵۹ در یک موقعیت تک به تک ایده آل قرار گرفت و با بغل پایی مطمئن توپ را در درون دروازه حریف قرار داد تا نتیجه یک بر صفر به سود نماینده کشورمان شود. در دقیقه ۶۲ روی یک ارسال کرنر خطرناک، عدنان اوراهوواک پیش تاخته می توانست با ضربه سر دروازه اخباری را باز کند که این توپ با اختلافی اندک راهی اوت شد. 
یک ارسال تند و تیز از سمت چپ و ضربه به موقع سزار در دهانه دروازه می رفت که این بازیکن و تیمش را دو گله کند که این ضربه را ریبکین به زیبایی مهار کرد. 
سروش رفیعی در دقیقه ۷۴ با یک شوت روی پا از پشت محوطه جریمه شانس گلزنی خود را امتحان کرد که ضربه وی ضرب لازم را نداشت و به راحتی در اختیار دروازه بان تیم پاختاکور قرار گرفت. 
سعید آقایی در دقیقه ۸۳ تیر خلاص را بر پیکر تیم حریف روانه کرد و روی ارسال حاتمی با یک ضربه تمام کننده در محوطه جریمه گل دوم تیمش را به ثمر رساند.

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.