کد خبر : 5129
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 - 8:28

حفاظت از جلوه های فضای سبز با همکاری شهروندان

حفاظت از جلوه های فضای سبز با همکاری شهروندان

 مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز با اشاره به حجم وسیع گلکاری های انجام یافته در سطح شهر، گفت: بی شک پاسداری و حفاظت از این جلوه های فضای سبز بدون همکاری و حضور شهروندان امکانپذیر نیست.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان پارکها و فضای سبز، محمدحسین حسن زاده با بیان این مطلب اظهار داشت: بهار امسال تبریز شاهد روزهایی متفاوت و رنگین است که فرشی از گلهای زینتی در سطح شهر گسترده شده است.
وی افزود: سازمان پارکها و فضای سبز تبریز امسال با کاشت دو میلیون پیاز لاله و حجم انبوهی از گلهای زینتی دیگر مثل نرگس، زعفران و موسکاری امسال سعی داشته زیبایی و طراوت را به شهروندان هدیه دهد.
حسن زاده با تاکید بر اینکه حفظ این جلوه های بصری بدیع بدون همکاری شهروندان میسر نیست، تصریح کرد: نگهداری و پایداری از این گلهای رنگین نیز عزمی همگانی را طلب می کند.
مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز افزود: هر یک از شهروندان در نوبه خود برای سازمان پارکها و به طور کلی برای فضای سبز تبریز به عنوان یک نگهبان محسوب می شوند که با حضور مثمرثمر بتوانند از فضای سبز صیانت کنند.
وی خاطرنشان کرد: خوشبختانه فرهنگ رفتارهای شهروندی در بین مردم خوب تبریز در پی پیش زمینه و فرهنگ کهن این دیار، به اندازه ای رشد یافته و تسری پیدا کرده است که شهروندان همگی در قبال حفظ فضای سبز کوشا هستند.
حسن زاده همچنین به شکوفایی هر چه بیشتر لاله های کاشته شده در سطح تبریز طی روزهای آینده اشاره کرده و گفت: این لاله های رنگین می توانند به عنوان یک جاذبه گردشگری طی روزهای آتی گردشگران بسیاری را راهی تبریز کنند به همین دلیل باید همگی با هم، با نگهداری طراوت و تازگی این گلها، از این فرصت ایجاد شده برای نمایاندن زیبایی های شهرمان بهره ببریم.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.