کد خبر : 5130
تاریخ انتشار : شنبه 28 فروردین 1395 - 8:42

رویکردهای فنی فضای سبز موجب صرفه جویی در هزینه ها شده است

رویکردهای فنی فضای سبز موجب صرفه جویی در هزینه ها شده است

رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تبریز با اشاره به رویکرد سازمان پارکها در استفاده از گلهای پیازی، گفت: با توجه به استفاده از پیازچه ها و گلهای دائمی توسط سازمان پارکها طی سالهای اخیر، هزینه های ناشی از خرید گل تا اندازه چشمگیری کاهش یافته که نتایج مثبت آن در مجموعه مدیریت شهری قابل توجه است.

به گزارش آی نیوز سازمان پارکها و فضای سبز شهرداری تبریز، مهندس سعید محدث طی جلسه ای با مدیرعامل سازمان پارکها با حضور در این سازمان با اشاره به برنامه سازمان پارکها جهت بدنه سازی اتوبان های تبریز اظهار داشت: توسعه فضای سبز این دو محور جهت آمادگی برای تبریز ۲۰۱۸ بسیار حائز اهمیت است.
این عضو شورای شهر تبریز ادامه داد: آغاز بدنه سازی اتوبان های کسایی و پاسداران از اقدامات ارزشمند سازمان پارکها و فضای سبز تبریز است که سال ۲۰۱۸ آماده استقبال از گردشگران خواهد بود.
مهندس محدث با اشاره به آخرین اقدامات و فعالیت های سازمان پارکهای تبریز با بیان اینکه روند اقدامات سازمان پارکها در مقایسه با سالهای گذشته بسیار قابل توجه است، گفت: خوشبختانه پیشرفت های خوبی در زمینه فضای سبز تبریز حاصل شده است.
وی توسعه این اقدامات را در راستای احساس رضایت و استفاده عموم شهروندان دانسته و افزود: امیدوارم روز به روز شاهد رشد و شکوفایی تبریز در جهت توسعه فضای سبز باشیم.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر تبریز همچنین با اشاره به اقدامات سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در راستای توسعه گلکاری در سطح شهر، اظهار داشت: طی  سالهای اخیر از لحاظ گلکاری بدیع و زیبای انجام یافته در تبریز شاهد جلوه ای جذاب و دیدنی هستیم که این اقدامات گلکاری نسبت به سال های قبل رشد بسیاری داشته و رضایت شهروندان را به همراه داشته است.
وی با بیان اینکه این زیبایی خلاقانه و هنرمندانه جلوه ای زیبا به شهرمان تبریز بخشیده، ادامه داد: رویکرد مدیرعامل سازمان پارکها و فضای سبز تبریز در ایجاد فضایی چنین بدیع، قابل قدردانی است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.