کد خبر : 5136
تاریخ انتشار : یکشنبه 29 فروردین 1395 - 6:52

ایرانپوریان: برای کسب سهیمه و قهرمانی هنوز امید داریم

ایرانپوریان: برای کسب سهیمه و قهرمانی هنوز امید داریم

محمد ایرانپوریان مدافع راست تیم تراکتورسازی در مورد توقف تیمش مقابل صبای قم با نتیجه یک بر یک در یادگار امام اظهار داشت:در نیمه اول یکی از بدترین بازی های مان را انجام دادیم ولی در نیمه دوم هم توانستیم موقعیت های خوبی خلق کنیم و هم نبض بازی را در دست بگیریم. به عقیده من در نیمه دوم مالک توپ و میدان ما بودیم و می توانستیم به شمار گل هایمان نیز بیافزاییم.

وی ادامه داد:

صبا در نیمه دوم موقعیت گل آنچنانی نداشت اما متاسفانه روی یک موقعیت به گل دست یافت. این صحنه هم موقعیت گل نبود بلکه یک اشتباه بود که منجر به باز شدن دروازه مان شد و سه امتیاز را با یک امتیاز عوض کردیم.

مدافع راست تیم تراکتورسازی با انتقاد از وقفه های ایجاد شده در بازی توسط بازیکنان تیم صبا تاکید کرد:

بازیکنان صبا در این دیدار خودشان را خیلی به زمین می زدند و در صحنه هایی خود را به مصدمیت می زدند که حتی یک درصد هم رویشان خطایی انجام نشده بود. بازیکنان ما هم در این صحنه مجبور به انجام بازی جوانمردانه می شدند که این مساله موجب ایجاد توقف های طولانی در بازی می شد.

ایرانپوریان در مورد از دست دادن امتیاز در این دیدار از دست دادن شانس قهرمانی و کسب سهمیه گفت:

ما هنوز شانس کسب سهیمه و حتی قهرمانی داریم. بازی های آینده را باید با تمرکز بیشتر انجام دهیم و قدر موقعیت هایمان را بهتر بدانیم. اگر بتوانیم در بازی های آینده با دقت و تمرکز بیشتر ظاهر بشویم کسب سهمیه و قهرمانی دور از دسترس نخواهد بود.

وی در پایان خاطرنشان کرد:

نباید سرمان را پایین بیاندازیم و ناامید باشیم هنوز تا پایان بازی ها فرصت داریم و هیچ چیز به پایان نرسیده است و امید برای ما کماکان زنده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.