کد خبر : 5141
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1395 - 6:24

پایان نصب اسکلت مجموعه فرهنگی و مسجد کوی فرشته

پایان نصب اسکلت مجموعه فرهنگی و مسجد کوی فرشته

 شهردار منطقه پنج تبریز از پایان یافتن نصب اسکلت پروژه مجموعه فرهنگی ، مذهبی و مسجد کوی فرشته جنوبی خبر داد.

 به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه پنج تبریز، یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب گفت: در مجموعه فرهنگی ، مذهبی واقع در کوی فرشته جنوبی علاوه بر مسجد ، کتابخانه و مراکز فرهنگی برای بانوان و آقایان پیش بینی شده است .
شهردار منطقه پنج در ادامه با بیان اینکه این پروژه فرهنگی ، مذهبی در زمینی به مساحت ۲۴۰۰ متر مربع و در چهار طبقه سازه ای در حال احداث است اظهار داشت : برای این پروژه شهرداری منطقه پنج بالغ بر ۴۰ میلیارد ریال هزینه خواهد کرد .
وی به مشحصات پروژه نیز اشاره نمود و افزود : مجموعه فرهنگی و مذهبی کوی فرشته با ۱۵۰۰ متر مربع زیر بنا و در چهار طبقه سازه ای در حال احداث است .
هوشیار افزود : با اتمام عملیات بتن ریزی فونداسیون و دیوار کشی پروژه مراحل نصب اسکلت سازه ای نیز به پایان رسیده است . شهردار منطقه پنج تبریز در این رابطه گفت: طبقه همکف این مجموعه به شبستان آقایان ، طبقه اول برای بانوان و طبقه دوم کتابخانه جهت استفاده بانوان و آقایان اختصاص یافته است .
وی در پایان ابراز امیدواری نمود با بهره برداری از این پروژه مهم شهروندان ساکن در کوی فرشته جنوبی و شمالی از خدمات آن بهره مند شوند .
 لازم به ذکر است علاوه بر این پروژه ، در حال حاضر در فرهنگسرای کوی فرشته شمالی نیز به شهروندان خدمات فرهنگی و اجتماعی متنوعی ارایه می گردد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.