کد خبر : 5148
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 فروردین 1395 - 18:19

شهردار تبریز پیروزی تیم ماشین سازی تبریز را تبریک گفت

شهردار تبریز پیروزی تیم ماشین سازی تبریز را تبریک گفت

 شهردار کلانشهر تبریز با تبریک پیروزی ارزشمند تیم ماشین سازی به شهروندان و فوتبالدوستان تبریزی گفت: ماشین سازی تیم ریشه دار و با سابقه تبریز است و این تیم شایستگی کامل صعود به لیگ برتر را دارد.

دکتر صادق نجفی پس از پیروزی ارزشمند خانگی ماشین سازی تبریز در برابر تیم نساجی مازندران گفت: گسترش نشاط اجتماعی و ایجاد انگیزه در بین جوانان لایق شهر از اهداف راهبردی شهرداری تبریز است.

 دکتر نجفی گفت: کسب نتایج درخشان توسط تیم ماشین سازی و صعود این تیم به لیگ برتر یقینا با غیرت و اراده ای که در تک تک بازیکنان و کادر فنی تیم ماشین سازی تبریز مشاهده می شود شدنی است و تیم محبوب ماشین سازی چند گام دیگر تا لیگ برتر فوتبال فاصله دارد.

شهردار کلانشهر تبریز افزود: ماشین سازی تبریز در حال حاضر با حمایت تمامی تماشاگران فوتبال ، شهروندان تبریزی ، اعضای شورای اسلامی شهر و تلاش بازیکنان ، کادر فنی متعصب و بومی و مدیریت باشگاه در آستانه صعود به لیگ برتر قرار دارد و امیدواریم تیم ماشین سازی تبریز با صعود به لیگ برتر سفیر فوتبال ریشه دار تبریز در سطح اول فوتبال کشور باشد.

شهردار تبریز در پایان سخنانش اظهار داشت: تاریخ  فوتبال کشورمان نشان داده است هر وقت فوتبال تبریز و آذربایجان از تنگنا در آمده و توانسته بازیکنان و چهره های غیرتمندی به فوتبال ایران تحویل دهد ، فوتبال ایران در تمامی میادین بین المللی با قدرت به میدان رفته و نتایجی در خور شأن میهن عزیزمان کسب کرده است.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.