کد خبر : 5178
تاریخ انتشار : شنبه 4 اردیبهشت 1395 - 4:51

بازارچه های محلی در نقاط مختلف تبریز ایجاد می شود

بازارچه های محلی در نقاط مختلف تبریز ایجاد می شود

 مدیرعامل سازمان میادین و ساماندهی مشاغل شهری تبریز از ایجاد و گسترش بازارچه های محلی در نقاط مختلف این کلانشهر خبر داد.

به گزارش آی نیوز، مهدی مهرداد در نشست با شهردار منطقه ۴ و معاونین املاک و عمران این منطقه گفت: به دلیل کمبود بازارچه های محلی و تمرکز آنها در بعضی از مناطق شهر بخصوص منطقه ۴ ، مشکلاتی برای مردم ساکن منطقه بوجود آورده که با احداث بازارچه محلی در این منطقه با مشارکت منطقه مربوطه این مشکل رفع خواهد شد .
وی هدف از احداث  بازارچه های محلی را رفع نیاز شهروندان خواند و اظهار داشت: از دیگر اثرات مثبت و دلایل ایجاد بازارچه های محلی  در مناطق مختلف شهری را می توان کاهش سفرهای درون شهری، کاهش آلودگی هوا و بار ترافیکی مرکز شهر دانست و با ایجاد بازارچه های محلی این مشکلات کاهش خواهد یافت.
مهرداد خاطر نشان کرد: در سال جاری گسترش بازارچه ها در مناطق مختلف شهر در دستور کار قرار گرفته است تا شاهد توسعه خدمات به شهروندان در سطح شهر به صورت یکسان باشیم .
به گفته وی، در بازارچه ها ی محلی مواد پروتئینی، خوارو بار، لبنیات و میوه و سبزی ارائه می شود و امیداوریم با ارائه این خدمات بتوانیم هر چه بیشتر و بهتر در خدمت همشهریان محترم باشیم.
گفتنی است در راستای تامین زمین مورد نیاز بازارچه ها و نیز ایجاد مرکز خدمات خودرویی و مراکز عرضه مستقیم  تولید داخلی، جلسه ای با حضور با مدیر عامل سازمان جهت احداث بازارچه های محلی در سطح حوزه منطقه ۴ مورد بحث وتبادل نظر در خصوص مکان یابی صحیح محلهای احداث بازارچه و توجه به نیاز و پتاسیل های موجود منطقه در محل سازمان میادین برگزار گردید.
در این جلسه، مقرر گردید املاک منطقه ۴ بررسیهای لازم را در اسراع وقت انجام و زمینهای مورد نیاز را تحویل سازمان نماید تا برنامه ریزی های لازم جهت احداث توسط سازمان صورت پذیرد تا ضمن ارائه خدمات بهینه به شهروندان و ایجاد بسترهای لازم برای سلامت مصرف کنندگان و نیز زمینه لازم برای عرضه محصولات تولید کنندگان نیز فراهم گردد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.