کد خبر : 5207
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 اردیبهشت 1395 - 5:17

اجرای پروژه تکمیل بازارچه صاحب الامر با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد ریال

اجرای پروژه تکمیل بازارچه صاحب الامر با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد ریال

شهردار منطقه ۱۰ تبریز، اعلام کرد که پروژه تکمیل بازارچه صاحب الامر با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد ریال در حال اجرا است.

به گزارش آی نیوز، باقر خوشنوار در توضیح ویژگی های این پروژه گفت: عملیات اجرایی تکمیل بازارچه صاحب الامر از خرداد ماه سال گذشته در فضایی به مساحت ۷۰۰مترمربع و با اعتباری بالغ بر ۱۴میلیارد ریال آغاز شده است.
 وی ادامه داد: این مجموعه به عنوان یکی از پروژه های مهم تجاری در منطقه کم‌برخوردار شهر، مورد توجه شخص جناب دکتر نجفی و شهرداری منطقه ۱۰ تبریز قرار دارد و بر این اساس، با وجود عدم مساعدت آب و هوا در فصول گذشته، به سرعت هر چه تمام تر در حال اجرا است.
شهردار منطقه ۱۰ تبریز، با اشاره به میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه گفت: میزان پیشرفت فیزیکی این پروژه، ۸۸درصد است که با تلاش عوامل اجرایی، به زودی شاهد بهره برداری از آن خواهیم بود.
خوشنواز در مورد احداث سرویس بهداشتی در این مجموعه نیز تصریح کرد: نبود سرویس بهداشتی در این مجموعه، از سالیان پیش یکی از مشکلات اصناف و از خواسته های آنان بود که شهرداری منطقه ۱۰، نسبت به احداث آن، اقدام نموده است و با پیشرفت ۸۰درصد، به زودی به بهره برداری خواهدرسید.
وی در بخش دیگری از سخنان خود، بر لزوم وجود تعامل بین شهرداری منطقه و اصناف این مجموعه تاکید کرد و اظهار داشت: شهرداری منطقه ۱۰، در هر شرایطی، از پیشنهادات و نظرات اصناف و کسبه بازار صاحب الامر استقبال نموده و درخواست های آنان مبنی بر رفع مشکلات و تعمیرات مجموعه را، به مرحله عمل رسانیده است.
شهردار منطقه ۱۰، افزود: با این همه، از کسبه و اصناف محترم این بازار نیز انتظار داریم در حفظ و نگهداری مجموعه، اهتمام داشته باشند؛ چرا که بخش عمده ای از خرابی های به بار آمده در این مجموعه، در نتیجه رفت و آمد خودروهای باری به درون بازار بوده و منجر به تخریب و از بین رفتن کفسازی آن شده است.
خوشنواز همچنین اضافه کرد: امیدواریم هیئت امنای بازار صاحب الامر با عنایت به این موضوع و همکاری متقابل با شهرداری، گامی در جهت برطرف کردن مشکلات این بازار بردارند.
وی در پایان خاطرنشان ساخت: برخی از صاحبان سرقفلی مغازه ها، باید برای تعمیرات داخلی مغازه خود از شهرداری کسب تکلیف می کردند که نه تنها چنین امری صورت نگرفته، بلکه با فضاسازی های غیر واقعی، سعی در نادیده گرفتن خدمات شهرداری کرده اند که امید است با تعامل و همکاری هر چه بیشتر، چنین مواردی نیز برطرف گردد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.