کد خبر : 5216
تاریخ انتشار : پنجشنبه 9 اردیبهشت 1395 - 5:09

آغاز عملیات کف سازی و جدول گذاری خیابان شهید جدیری شمالی

آغاز عملیات کف سازی و جدول گذاری خیابان شهید جدیری شمالی

مدیرعامل سازمان عمران تبریز از آغاز عملیات کف سازی و جدول گذاری خیابان شهید جدیری شمالی خبرداد.

به گزارش آی نیوز به نقل از سازمان عمران تبریز، ایمان غنی زاده با اعلام این مطلب افزود: پروژه اجرای کف سازی و جدول گذاری خیابان شهید جدیری شمالی از خیابان پاستور جدید بطرف خیابان امام خمینی(ره) بطول ۶۵۰ متر آغاز شده است.
وی ادامه داد: برای  اجرای کف سازی و جدول گذاری خیابان شهید جدیری شمالی، اعتباری بالغ بر ۲ میلیارد و ۳۷۷ میلیون ریال در نظر گرفته شده است.
مدیرعامل سازمان عمران، در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه آسفالت ریزی اساسی معابر اصلی و فرعی سطح شهر تبریز با نظارت دقیق سازمان عمران  تبریز و با رعایت استانداردهای فنی واجرائی انجام می شود، خاطرنشان کرد: رسیدگی به بحث آسفالت به عنوان یکی از اساسی ترین مشکلات شهروندان به طور ویژه پیگیری و اجرایی شده و آسفالت و بهسازی معابر اصلی، در سال جاری نیز به عنوان یک اولویت کاری در سطح شهر تبریز اجرا خواهدشد.
غنی زاده در عین حال، بر رعایت دقیق نکات و موارد فنی در آسفالت اساسی معابر شهر، تاکید کرد و اظهار داشت: سازمان عمران به دلیل حساسیت بالایی که در بحث رعایت نکات فنی در اجرای پروژه های عمرانی دارد، طی دستورالعمل های ابلاغی معاونت فنی عمرانی وکمیته آسفالت شهرداری تبریز و همچنین با تکیه بر رعایت نظام فنی واجرایی کشور، تأکیدات لازم را در خصوص اعمال و رعایت این دستورالعمل ها و اصول فنی ابلاغ کرده و در اجرای طرح آسفالت اساسی، رعایت اصول فنی را در نظر خواهدداشت.
وی اضافه کرد: ما با اتکاء به نیروهای متخصص درون سازمانی که در شهرداری وسازمان حضور دارند و همچنین بهره گیری از مشاوران و معماران خوشفکر، به دنبال بومی سازی پروژه ها و تلفیق معماری اسلامی و مدرن دراجرای پروژه ها هستیم و براین اساس، فراخوان شناسائی مهندسین مشاور نیزجزء اولویت های اساسی سازمان میباشد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.