کد خبر : 5281
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 اردیبهشت 1395 - 6:53

روحیه پاسداری و جانبازی، پشتیبان تعالی و اقتدار ایران اسلامی است

روحیه پاسداری و جانبازی، پشتیبان تعالی و اقتدار ایران اسلامی است

 شهردار تبریز با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه، فرارسیدن روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی، در پیام صادره خاطرنشان کرده‌است: سپاه پاسداران، امروز به‌حق طلایه‌دار صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی است و هیچ حد و مرزی را در جانبازی و ایثارگری نمی‌شناسد.
شهردار تبریز متذکر شده است:  سالروز ولادت تابناک سه چهره تاریخ‌ساز صحنه عاشورا، امام حسین (ع)، قمر منیر بنی‌هاشم ابوالفضل‌العباس(ع) و امام زین‌العابدین (ع) یادآور رشادت‌های سپاه‌پاسداران انقلاب اسلامی و روحیه جانبازی ایثارگران جبهه‌های نبرد است.
نجفی، در ادامه با اشاره به تحولات جهانی خاطرنشان کرده‌است: امروز، در شرایطی که جای‌جای جهان، در آتش جهل و تعصب می‌سوزد؛ به برکت روحیه جانبازی و پاسداری ملت ایران، امنیت، نشاط و پیشرفت در جای‌جای کشورمان پابرجاست.
شهردار تبریز با تاکید بر این که  ملت ایران، در قبال تحقق این دستاورد، بهای عظیمی پرداخته است، متذکر شده است: بهترین و لایق‌ترین فرزندان ایران اسلامی، با پشتوانه انگیزه‌های اعتقادی و عاشورایی، جان خود را در راه تمامیت عرضی و اعتقادی این کشور فدا کرده‌اند.
شهردار تبریز همچنین با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای مدافع حرم آل‌الله(ع) تاکید کرده است که مدافعان حرم، فرسنگ‌ها دور از مرزهای ایران اسلامی، غریبانه و دلاورانه به دفاع از آرمان‌های اعتقادی ملت ایران می‌پردازند و جان خود را نثار این مسیر شهادت‌خیز می‌کنند.
 نجفی با بیان این که این حماسه‌های جاودانه سپاهیان دلاور محصول روحیه جهاد و ایثار است، تصریح کرده است: همین روحیه  شکست‌ناپذیر است که امروز، از ایران اسلامی، سرزمینی بالنده و استوار ساختار است. امروز، نقش جانبازان، در راس دستاوردهای علمی، ورزشی و فرهنگی، امری تعیین‌کننده و ستودنی است.
شهردار تبریز، در پایان با تبریک دوباره میلاد فرخنده امام حسین (ع)،  ولادت باسعادت قمر منیر بنی‌هاشم ابوالفضل‌العباس(ع) و میلاد مسعود امام زین‌العابدین(ع)، روز پاسدار و روز جانباز را تبریک گفت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.