کد خبر : 5345
تاریخ انتشار : یکشنبه 2 خرداد 1395 - 0:14

مجاهدت خاموش چشمان همیشه بیدار جامعه

مجاهدت خاموش چشمان همیشه بیدار جامعه

در این ایام دمیدن خورشید عالم تاب عدالت و موعود برحق الهی ” مهدی صاحب الزمان” (عج) که ظهورش در دنیای ستم زده ی کنونی ،طلب لحظه لحظه ی منتظران وشیفتگان آن گنجینه آسمانی وامید حق طلبان تاریخ است.

 

ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت منجی عالم بشریت حضرت مهدی موعود (عج) آمده است: بدون شک اقتدار و عظمت ایران اسلامی با هوشیاری و چشمان بیدار سربازان گمنان امام زمان (عج) حاصل شده است.

در این ایام دمیدن خورشید عالم تاب عدالت و موعود برحق الهی ” مهدی صاحب الزمان” (عج) که ظهورش در دنیای ستم زده ی کنونی ،طلب لحظه لحظه ی منتظران وشیفتگان آن گنجینه آسمانی وامید حق طلبان تاریخ است ،برخود می بالیم که سنگر گمنامی شما بنام مطهر آن وجود نازنین معطر و سینه ی ستبر همه مجاهدان راه عزت وعظمت اسلام در وزارت اطلاعات به مدال سربازی امام زمان (عج) منور است.

خوشبختانه نیروهای امنیتی کشور با تکیه بر سلاح ایمان و پیروی از فرمایشات مقام عظمای ولایت ،امنیت ،آسایش وآرامش را برای کشور به ارمغان می آورند که جا دارد از تلاش های مخلصانه وخستگی ناپذیر این عزیزان تقدیر و تشکر ویژه داشته باشیم.

با تبریک صمیمانه میلاد فرخنده مصلح بشریت به تمامی مسلمانان، خصوصا مردم شریف و ولایتمدار ایران اسلامی و سربازان گمنامش برای تعجیل در ظهورمهدی موعود دست به دعا برمی داریم و منتظر ظهورش می مانیم.

پایگاه خبری آی نیوز؛ نیز این هفته را به همه سربازان گمنام امام زمان (عج)  ، تبریک می گوید ، آنان که با بذل جان برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران ، امنیت و اقتدار را هدیه می کنند.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.