کد خبر : 5400
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 - 5:54

حوزه گردشگری بهترین راهکار عبور از رکود است

حوزه گردشگری بهترین راهکار عبور از رکود است

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز گفت: یکی از راهکارهای اصلی و مهم برای عبور از رکود اقتصادی استفاده از صنعت گردشگری است و امروزه با توجه به ظرفیت‌ این صنعت باید استراتژی‌های مختلفی را برای افزایش درآمدزایی از طریق گردشگری پیگیری کرد.

به گزارش آی نیوز؛ شهرام دبیری در مراسم امضای تفاهم نامه دو جانبه بین شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی با اشاره به کاهش تورم در کشور ادامه داد:  خوشبختانه دولت با راهکارهای اصولی و صحیح توانسته تا حدود بسیار زیادی تورم را مهار کند اما متاسفانه در این میان همچنان شاهد برخی رکودهایی که ماه عسل تورم سالهای گذشته  در کشور است هستیم.
وی همچنین با تاکید بر موفقیت های جهانی تبریز در حوزه گردشگری اضافه کرد: خوشبختانه تبریز در سالهای اخیر حضور پر رنگی در عرصه های جهانی داشته است و این امر مقدمه ای برای آمادگی تبریز برای سال ۲۰۱۸ است.
دبیری تصریح کرد: با ایجاد تعامل بین شهرداری تبریز و اداره کل میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری استان آذربایجان شرقی در صدد معرفی بیش از پیش هویت و تاریخ این استان در عرصه های ملی و بین المللی هستیم.
وی با بیان اینکه  این تعامل جز در سایه همکاری های مدیران هر دو نهاد امکان پذیر نبود گفت: خوشبختانه مدیریت جدید میراث فرهنگی با حضور در عرصه های مهم اجرایی و اجتماعی شایستگی خود را به عنوان یکی از فرزندان اصیل آذربایجان به اثبات رسانده است.
رئیس شورای اسلامی شهر تبریز افزود: نتایج درخشان این تعامل در آینده نه چندان دور بارز و مشخص خواهد شد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.