کد خبر : 5405
تاریخ انتشار : شنبه 22 خرداد 1395 - 6:49

دستاوردهای عمرانی دو سال اخیر، موجب تحول اساسی در سیمای شهر شده است

دستاوردهای عمرانی دو سال اخیر، موجب تحول اساسی در سیمای شهر شده است

شهردار تبریز با اشاره به هزینه ۵ هزار میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های گسترده عمرانی در دو سال گذشته، گفت: این حجم از هزینه‌گذاری، موجب تحول اساسی در سیمای شهر و رفع گره‌های قدیمی ترافیک شده است.

به گزارش آی نیوز، دکتر صادق نجفی در برنامه تلویزیونی «تبریزیم» خاطرنشان کرد: با در نظر داشتن حرکت‌های گسترده عمرانی و خدماتی، ممکن است در اجرای رویکردهای اجرایی، اشتباهاتی نیز داشته باشیم، اما در هر حال، دستاوردهای عمران و شهرسازی در سال‌های اخیر، غیرقابل‌انکار است.
شهردار تبریز اظهار داشت: تا یکصد سال پیش، تحولات شهری، بسیار کند و نامحسوس بود، اما امروز، این تحولات به صورت لحظه‌ای و نقطه‌‌به‌نقطه پیگیری می‌شود، بنابراین،  لحظه‌ای سستی و تعلل، قابل قبول نیست، چرا که جبران عقب‌ماندگی‌ها، دشوار و هزینه‌بر است.
دکتر نجفی تاکید کرد: باید به دور از حواشی، در کنار یکدیگر، معطوف برنامه‌های اجرایی شویم، از این رو، بیش‌از‌پیش، نیازمند همدلی و همگرایی هستیم.
وی با بیان این‌که برای کاستن از میزان خطا و اشتباه، باید برنامه‌های هوشمندسازی و شفاف‌سازی را تقویت کنیم، افزود: تنها در این صورت است که می‌توان به سمت توسعه مشارکت‌های عمومی و افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری حرکت کرد.
شهردار تبریز با اشاره به توفیقات بین‌المللی تبریز را در سال‌های اخیر، اظهار داشت: این موفقیت‌ها، نشانگر اعتبار هیچ فرد و سازمان خاصی نیست، بلکه نشان‌دهنده جایگاه مترقی شهر و هویت فاخر شهروندان تبریزی است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.