کد خبر : 5638
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1395 - 6:14

روایت آزادگی، از درخشان‌ترین فرازهای صحیفه انقلاب اسلامی است

روایت آزادگی، از درخشان‌ترین فرازهای صحیفه انقلاب اسلامی است

 شهردار تبریز در پیامی، با گرامی ‌داشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آزادگان را الگوی متعالی صبر، مقامت و صلابت توصیف کرد.

به گزارش آی نیوز، در پیام دکتر پیام صادق نجفی، شهردار تبریز به مناسبت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی آمده ‌است: با گذشت ۲۶ سال از ورود آزادگان سرافراز به خاک میهن اسلامی، حدیث جراهات دوره اسارت، هنوز سرمشق‌ جهاد، مقاومت و ایثار ملت‌های آزاده است.

در ادامه این پیام آمده است: در تاریخ ایران اسلامی، بسیارند حکایت هایی از شیرمردان دلاور این خطه که با ازجان گذشتگی، خاک میهن عزیز را پاس داشته اند و دست متجاوزان را از آستین میهن قطع نموده‌اند؛ در این میان، آزادگان سرفراز هشت سال دفاع مقدس، با نثار جوانی خویش، صحیفه انقلاب اسلامی را درخشان و زیبا رقم زده اند.

وی با گرامی ‌داشت ۲۶ مرداد سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن اسلامی، آورده است: آزادگان سرافراز، با عزم و ایمان پایدار، در برابر شکنجه‌های دژخیمان، جانانه مقاومت کردند؛ این عزیزان از یک سو در میدان رزم مجاهدت ها نمودند و از سویی دیگر با مقاومت در اردوگاههای دشمن، صلابت ایران اسلامی و مفهوم انسان برگزیده را نشان دادند.

دکتر نجفی خاطرنشان کرده است: ایران اسلامی، شکوفایی و امنیت خود را مرهون ایثارگران سلحشور بوده و با اتکا بر این پشتوانه ارزشمند، افق های متعالی توسعه و پیشرفت را می پیماید.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.