کد خبر : 566
تاریخ انتشار : چهارشنبه 22 آبان 1392 - 8:58

اردوی تراکتورسازان در امارات لغو شد

اردوی تراکتورسازان در امارات لغو شد

آی نیوز: مدیر باشگاه تراکتورسازی تبریز از لغو اردوی این تیم در امارات خبر داد.زینی‌زاده: دغدغه ما لیست خرید است نه لیست مازاد

حمید زینی‌زاده ا اظهار کرد: به دلیل حد نصاب نرسیدن بازیکنان برای سفر به امارات با تصمیم سرمربی اردو را لغو کردیم و از روز جمعه تمریناتمان را در تبریز آغاز خواهیم کرد.
وی افزود: همه چیز برای سفر به امارات مهیا شده بود، ولی کریم انصاری‌فرد و حامد لک در اردوی تیم ملی و  شهریار شیروند و فرشاد احمدزاده در اردوی تیم ملی زیر ۲۱ سال حضور دارند و بازیکنانی چون اسدی، ابراهیمی، ربیع‌خواه و ایرانپوریان مصدوم هستند و برای همین ترجیح دادیم تمرینات خود را در تبریز پیگیری کنیم.
اولویت ما جذب بازیکن است تا اعلام لیست مازاد
زینی‌زاده در مورد فصل نقل و انتقالات نیم‌فصل گفت: آقای جلالی لیستی را به ما داده که در حال بررسی و انجام مذاکرات هستیم تا بتوانیم خواسته‌های سرمربی را برای تقویت تیم تامین کنیم.
وی تصریح کرد: هنوز معلوم نیست چه کسانی به تیم اضافه خواهند شد، بنابراین اسامی را زمانی که بازیکنان مشخص شدند اعلام خواهیم کرد.
مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی اولویت باشگاه خود را لیست خرید بازیکنان در نیم فصل ذکر کرد و افزود: اولویت ما جذب بازیکن جدید هست تا اعلام لیست مازاد و دغدغه اصلی ما الان خرید بازیکن است.
وی بیان کرد: ما قصد حفظ حداکثری بازیکنان را داریم، مگر اینکه خود بازیکن طالب رفتن باشد یا اینکه کادر فنی با رفتن آنها موافقت کند و در مورد آقای سیدمحسن حسینی که از بازیکنان خوب و با اخلاق ما بود خودش اصرار به رفتن داشت که نهایتا مجموعه باشگاه با درخواست وی موافقت کرد و سید محسن را برای تقویت تیم گسترش فولاد دیگر تیم محبوب تبریزی به آن تیم دادیم.
زینی‌زاده خاطر نشان ساخت: به هواداران تیم اطمینان می‌دهم که به نیابت از آنان و با تلاشی خستگی‌ناپذیر در جهت اعتلای باشگاه و تیم تراکتورسازی همه سعی و تلاشم را به کار می‌گیرم تا تیمی در شأن مردم این خطه میهن اسلامی داشته باشیم.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.