کد خبر : 5729
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1395 - 6:49

هشدار جدی برای بی خطرسازی و تفکیک زباله های عفونی بیمارستانها

هشدار جدی برای بی خطرسازی و تفکیک زباله های عفونی بیمارستانها

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماندهای شهری شهرداری تبریز در بازدید از برخی بیمارستانهای تبریز در خصوص بی خطر سازی و تفکیک زباله های عفونی بیمارستانها هشدار داد.

به گزارش آی نیوز، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز به همراه کارشناسان اداره کل محیط زیست از بیمارستانها و زباله های عفونی بیمارستان های سطح شهر  به صورت سرزده بازدید کرد.

علیرضا اصغری مدیرعامل سازمان پسماند به صورت سرزده از بیمارستان های سطح شهر از جمله بیمارستان امام رضا، بیمارستان الزهرا، شهریار و بیمارستان بین المللی تبریز بازدید کرد.

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تبریز ضمن هشدار جدی در خصوص بی خطرسازی و تفکیک زباله های عفونی در بیمارستانها به تعدادی از این بیمارستان ها در خصوص بی خطر سازی و تفکیک زباله های عفونی در راستای جلوگیری از آسیب رساندن به سلامت شهروندان و عدم مواجه با پیگیری مراجع قضایی تذکرات لازم را داد.

علیرضا اصغری همچنین در این بازدید از بیمارستانهایی که تفکیک پسماندها را به صورت دقیق و منظم انجام می دادند را مورد تقدیر قرار داد.

بیمارستان بین المللی تبریز یکی از بیمارستانهای نمونه در این بازدید بود که به دلیل وضعیت مطلوب تفکیک و بی خطر سازی از سوی مدیرعامل سازمان پسماند مورد تقدیر قرار گرفت.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.