کد خبر : 573
تاریخ انتشار : دوشنبه 27 آبان 1392 - 7:51

تبریز می‌تواند موتور حرکتی اقتصاد و توسعه کشور باشد

تبریز می‌تواند موتور حرکتی اقتصاد و توسعه کشور باشد

آی نیوز : رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: تبریز قابلیت تبدیل شدن به موتور حرکتی و شتاب بخش توسعه کشور در تمام بخش‌ها و حوزه‌ها به ویژه تجارت، اقتصاد و عمران را دارد.

 رضا رحمانی در آیین معارفه شهردار جدید تبریز سخن می‌گفت با اشاره به ظرفیت‌ها و قابلیت‌های این شهر اظهار کرد: تبریز به عنوان یک جهان شهر این قابلیت را دارد تا محور تسریع توسعه و تبدیل ایران به کشور برتر منطقه در افق چشم انداز ۲۰ ساله نظام قرار گیرد و این آرمان دور از دسترس نیست.
نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به موفقیت‌های سال‌های اخیر تبریز در حوزه‌های مختلف به ظرفیت‌های موجود این شهر در بعد سرمایه‌گذاری بخش خصوصی اشاره و تصریح کرد: اگرچه در سال های اخیر قدم های مثبتی در راه جذب سرمایه‌گذاری‌های بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری برداشته شده با این حال باید با رفع و برچیدن برخی موانع موجود بر سر راه سرمایه‌گذاری و کشاندن پای سرمایه‌گذاران بیشتر به این شهر زمینه را برای تسریع روند توسعه تبریز فراهم آوریم.
رحمانی افزود: انتظارات ملی، شهری و استانی از تبریز بسیار بالاست و با وجود ظرفیت‌های بالقوه علمی، مدیریتی، زیربنایی و سرمایه‌ای‌، امکان دسترسی به اهداف توسعه وجود دارد.
وی در عین حال با اشاره به نقش و تأثیر مدیریت شهری در تحقق این امر افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری می‌توانند پیشگام این هدف باشند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.