کد خبر : 5754
تاریخ انتشار : دوشنبه 5 مهر 1395 - 15:33

مسیر توسعه ایران از راه صنعت گردشگری می گذرد

مسیر توسعه ایران از راه صنعت گردشگری می گذرد

رئیس جمهور با تاکید بر حرکت همه جانبه کشور برای توسعه گفت: بی تردید یکی از راه های توسعه ایران صنعت گردشگری است.

  آقای روحانی در آغاز سخنان خود در مراسم گرامیداشت روز جهانی گردشگری افزود: بسیار خوشحالم که این مراسم همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس است که یادآور روزهای مقاومت ملت بزرگ در برابر تجاوز خارجی است و جوانان عزیزی که در صحنه نبرد توانستند از تمامیت ارضی، حاکمیت ملی و استقلال کشور به خوبی دفاع کنند.

رئیس جمهور گفت: امروز نیز ملت ما به ویژه جوانان ما همان آمادگی را برای دفاع از کشور، دستاوردهای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دارند.

آقای روحانی با گرامیداشت روز گردشگری، موضوع گردشگری را یکی از سکوهای حرکت به سمت توسعه، پیشرفت و رشد کشور دانست.

رئیس جمهور گفت: یکی از موضوعاتی که حداقل در یکصد سال اخیر همواره به دنبال آن بوده ایم، دستیابی به توسعه همه جانبه مطلوب در کشور بوده است.

آقای روحانی افزود: اساس توسعه متوازن و جامع به عنوان هدف مهم برای ملت ایران، حداقل از زمان مشروطه تا امروز مد نظر بوده است.

رئیس جمهور تصریح کرد: اینکه چگونه می توانیم به این نقطه مطلوب دست یابیم تا رفاه مردم بیشتر شود، استقلال اقتصادی کشور و خوداتکایی در محصولات مهم بیشتر شود و زندگی مردم توأم با تعالی مادی و معنوی باشد و جایگاه ایران در منطقه و جهان در جایگاه مطلوب ملت ایران و در شأن ملت ایران قرار گیرد.

آقای روحانی یکی از راه های توسعه را بی تردید صنعت گردشگری دانست و افزود: صنعت گردشگری با توجه به ابعاد مختلف و فراوانی که دارد می تواند یکی از راه های نزدیک برای اشتغال زایی جوانان ما شود.
* باید مدیریت و فناوری لازم را در امر گردشگری جذب کنیم  

رئیس جمهور گفت: موضوع دفاع مقدس و آثار آن می تواند یکی از جاذبه های مهم گردشگری داخلی و خارجی باشد.

آقای روحانی در ادامه اظهارداشت: امروز یکی از اهداف بزرگ برای ما موضوع اشتغال ، فناوری، جذب فناوری و موضوع جذب سرمایه است،صنعت گردشگری  با اینکه بظاهر امر ساده ای است اما در واقعیت امر بسیار پیچیده ای است ، می توانیم مدیریت و فناوری لازم را در امر گردشگری جذب کنیم .

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.