کد خبر : 5757
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 مهر 1395 - 5:58

شهین باهر:تبریز، به یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور تبدیل شده است

شهین باهر:تبریز، به یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور تبدیل شده است

رئیس کمسیون توسعه و عمران شهری با ابراز خوشحالی ازانتخاب شهردارتبریز بعنوان شهرداربرتردرحوزه گردشگری توسط ریاست محترم جمهوری گفت : این موضوع نشانگر تلاشها وفعالیتهای شورای شهر و شهردار پرتلاش ومدیران استانی وکارکنان مجموعه شهرداری تبریز به ویژه مدیروکارکنان سازمان گردشگری شهرداری تبریزاست

به گزارش آی نیوز، ایرج شهین باهر افزود: کسب عناوین مختلف در حوزه گردشگری و مطرح شدن در سطح کشور و آسیا باعث می شود این شهر در کنار شهرهای دیگر به عنوان مقصد یکی از مقاصد مهم گردشگری کشور مطرح شود.

عضو شورای اسلامی شهر تبریز ادامه داد: صنعت گردشگری بر اقتصاد و توسعه شهری بسیار تاثیرگذار است از این رو باید توجه ویژه ای به این صنعت داشته باشیم.

این عضو شورای شهر با اشاره به تاثیر مستقیم صنعت گردشگری بر اشتغالزایی خاطرنشان کرد: توجه ویژه به صنعت گردشگری می تواند باعث ایجاد کسب و کار جدید و رونق تولیدات داخلی شود از اینرو باید برنامه ریزی هدف داری برای این صنعت نوظهور داشته باشیم.

وی ضمن تقدیروتشکر از زحمات شهرداری و شورای شهر تبریز، اظهار کرد: این دستاورد به حدی مهم ومستند هست که حتی منتقدان مدیریت شهری رابه تحسین وتبریک واداشته است.

شهین باهر یادآور شد:  نباید فراموش کنیم که درگذشته ای نه چندان دور تبریز از شهرهای مقصد گردشگری کشوردور بود اما در حال حاضر شاهد هستیم که تصویر آثار تاریخی تبریز بر کتابهای درسی چاپ می شود و تبریز به یکی از شهرهای مقصد گردشگری تبدیل شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.