کد خبر : 5835
تاریخ انتشار : دوشنبه 17 آبان 1395 - 7:11

تصویب لایحه یکسان‌سازی وضعیت قراردادی کارگران و کارکنان شهرداری تبریز

تصویب لایحه یکسان‌سازی وضعیت قراردادی کارگران و کارکنان شهرداری تبریز

 شهردار تبریز از تصویب لایحه یکسان‌سازی وضعیت قراردادی کارگران و کارکنان شهرداری تبریز، با رای اکثریت قاطع شورای اسلامی شهر خبر داد.

 دکتر صادق نجفی با اعلام این خبر اظهار داشت: شورای اسلامی شهر تبریز در جلسه غیرعلنی صبح امروز خود پس از بررسی مفاد مختلف لایحه شهرداری تبریز در خصوص یکسان‌سازی حقوق کارکنان و کارگران، این لایحه را تصویب کرد.

شهردار تبریز تصویب این لایحه را گام بلند شهرداری تبریز در ایجاد تحول اساسی در حوزه نیروی انسانی توصیف و خاطرنشان کرد: با تصویب این لایحه، گروه‌های کاری، حقوق و مزایا، امتیازات کارکنان و کارگران شرکتی، حجمی و تامین نیرو، در یک ساختار مشخص و واحد و مطابق قانون پیگیری خواهد شد.

وی اضافه کرد: مطابق این لایحه، بحث امتیازات کارکنان شرکتی، حجمی، تامین نیرو و کار معین، با در نظر داشتن تاثیرگذاری خدمتی افراد، سوابق، تحصیلات و آموز‌ش‌های ضمن خدمت، به انسجام لازم رسیده است.

دکتر نجفی تصریح کرد: خرسندیم که با تصویب این لایحه، چابک‌سازی منابع انسانی که همواره یکی از اهداف و دغدغه‌های شهرداری تبریز بوده، در آستانه تحقق قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: با تصویب این لایحه، برخوردهای سلیقه‌ای و پراکنده‌کاری در حقوق کارکنان و کارگران و همچنین امنیت کاری افراد در ساختار تشکیلاتی شهرداری در یک برنامه میان‌مدت مرتفع خواهد شد.

شهردار تبریز با بیان این‌که ایجاد بستر رقابتی از ثمرات مهم لایحه یکسان‌سازی است، گفت: هر مجموعه‌ای  که از شرایط رقابتی بین کارکنان برخوردار باشد، طبیعی است که به سمت شکوفایی و پیشرفت گام برخواهد داشت، از این رو، تمهیداتی که در چارچوب این لایحه به ثمر رسیده است، نوید یک فضای بانشاط، پرتحرک و باانگیزه را در خدمت به شهروندان می‌دهد.

وی متذکر شد: لایحه‌ای که ظهر امروز به تصویب ۱۹ عضو محترم شورای اسلامی شهر رسید، جهت تائید راهی فرمانداری تبریز خواهد شد و در صورت تائید نهایی، با طی مراحل قانونی، در ماه های آتی، اجرایی خواهد شد.

دکتر نجفی با قدردانی از شورای اسلامی شهر در بررسی موشکافانه لایحه و تصویب آن، اظهار داشت: عزیزان شورا با نگاهی دلسوزانه و به دور از مرزبندی‌ها و اختلاف‌نظرها، لایحه ارسالی شهرداری را بررسی کردند که ثمرات آن، قطعاً در تاریخ شهرداری تبریز ماندگار خواهد بود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.