کد خبر : 5856
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1395 - 9:20

بازگشایی کوی مدرسه در خیابان عزیزآباد توسط شهرداری منطقه۲

بازگشایی کوی مدرسه در خیابان عزیزآباد توسط شهرداری منطقه۲

شهردار منطقه ۲ تبریز از تعریض و بازگشایی کوی مدرسه واقع در خیابان عزیزآباد شد.

 

  رسول موسایی افزود: با توجه به وجود سه مرکز تحصیلی در کوی مدرسه خیابان عزیز آباد، کم عرض بودن این کوی به هنگام خروج دانش آموزان از مدارس، موجب ترافیک شدید شده و اهالی و ساکنین آن را طی چندین سال گذشته با مشکلات عدیده ای مواجه کرده‌است.

وی افزود: در همین راستا طبق طرح تفضیلی سال ۹۵ و با توافق حاصله با اداره‌کل آموزش و پرورش، این منطقه برای حل مشکل ترافیک خیابان عزیز آباد اقدام کرده و با اجرای عملیات عقب کشی دیوار قبلی مدارس و دیوارکشی مجدد، کوی مدرسه را از ۷ متری به ۱۰ متری تعریض و بازگشائی کرد.

شهردار منطقه دو تبریز با عنوان اینکه آزادسازی کوی مدرسه علاوه بر رفع ترافیک و حل مشکلات عبور و مرور شهروندان، موجبات خرسندی اهالی و ساکنین را فراهم آورده  است، تصریح کرد: این شهرداری علاوه بر اجرای عملیات تعریض کوی مدرسه، به منظور استفاده بدون مشکل دانش آموزان از سرویس ایاب و ذهاب، اقدام به احداث پارکینگ برای تردد بدون ترافیک آنان کرده و این عملیات را به اتمام رسانده است. 

وی اضافه کرد: عملیات اجرائی تعریض و بازگشائی کوی مدرسه عزیزآباد، از سوی شهرداری منطقه دو تبریز به طول ۲۵۰ متر به انجام رسیده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.