کد خبر : 5935
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 آذر 1395 - 6:03

نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز

نشست هم‌اندیشی فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز

جمعی از فعالان حوزه کتاب و کتابخوانی و کتابفروشان برجسته شهر با معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری تبریز دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار ابتدا ،معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز  اهمیت کتاب و مطالعه را مورد تاکید قرار داد و افزود: جامعه ما به واسطه سوابق علمی و دینی، دستورات موکدی در خصوص مطالعه و توجه به فرهنگ نوشتاری دارد، به همین جهت لازم است بیش از پیش این مقوله را در برنامه ریزی‌ها و تعیین سبک و سیاق زندگی مد نظر قرار دهیم.

حجت الاسلام احمد حمیدی  با بیان اینکه  معاونت فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز با تمام قوا در پی حمایت از مقوله  کتاب و کتابخوانی است، گفت: هم اکنون ۳۴کتابخانه عمومی زیر نظر شهرداری تبریز فعالیت می کنند که حدود ۷۰ درصد آن ها در مناطق کم برخودار تبریز احداث شده است.

وی با اشاره به حمایت معاونت فرهنگی واجتماعی از طرح ها واقداماتی که منجر به تعالی فرهنگی تبریز شود ادامه داد: در شهر تبریز اقدامات و فعالیت های بسیار خوبی در زمینه ارتقای فرهنگ کتاب و کتابخوانی صورت گرفته است و امیدواریم تبریز هم در عرصه ملی و هم در عرصه جهانی بتواند به عنوان پایتخت کتاب معرفی شود.

در این  دیدار ،اهالی کتاب حاضر در جلسه  ،هر کدام به بیان دیدگاه ،انتقاد ، پیشنهاد و دغدغه خود در حوزه مسایل کتاب و کتاب خوانی پرداختند و معاون فرهنگی واجتماعی شهرداری تبریز قول مساعد دادند که شهرداری تبریز در حد مقدور به این مسائل رسیدگی کند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.