کد خبر : 5977
تاریخ انتشار : دوشنبه 1 آذر 1395 - 5:45

احداث رسوب گیر در کانال ایلی سو با اتمام عملیات لایروبی

احداث رسوب گیر در کانال ایلی سو با اتمام عملیات لایروبی

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اعلام کرد: با اتمام لایروبی کامل کانالی ایلی سو توسط عوامل شهرداری منطقه ۶، عملیات احداث رسوبگیر این کانال آغاز می شود.

 به گزارش شهریار به نقل از معاونت فنی و عمرانی، محمد حسین اسحقی، گفت: طی سالهای اخیر بارش برف و باران و وقوع سیلاب در مسیر جاده صنعت به یکی از معضلات واحدهای مستقر در این منطقه تبدیل شده؛ لذا عملیات خاکبرداری و لایروبی کانال ایلی سو بصورت ضربتی در دستور کار قرار گرفته است .

وی در زمینه ضرورت اجرای لایروبی در این کانال تضریح کرد: موقعیت جغرافیایی شهر تبریزبه گونه ای است که در زمان بروز بارندگی، آبهای سطحی به سمت غرب جریان یافته و بدلیل عدم لایروبی به موقع کانال ایلی سو، منجر به ایجاد سیلاب می شود

.

  معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز، ادامه داد: بر این اساس و با توجه به ضرورت اجرای لایروبی، عوامل معاونت فنی و عمرانی شهرداری منطقه ۶، تاکنون ۶ هزار متر مکعب لجن برداری و خاکبرداری در مسیر این کانال به منظور هدایت آبهای سطحی در پایین دست شهر و جلوگیری از سرریز کانال ایلی سو را به اتمام رسانده اند.

اسحقی همچنین تاکید کرد:  بمنظور جمع آوری رسوبات و جلوگیری از انتشار آن در اراضی منطقه ی جاده صنعت، طرح مطالعات ساخت رسوبگیر کانال ایلی  سو نیز به اتمام رسیده و به زودی وارد مرحله اجرایی خواهدشد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.