کد خبر : 5996
تاریخ انتشار : پنجشنبه 2 دی 1395 - 5:47

صدور مجوز برای ایجاد ۲۰ هتل در آذربایجان شرقی

صدور مجوز برای ایجاد ۲۰ هتل در آذربایجان شرقی

معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اقدامات انجام شده در راستای برنامه های مرتبط با تبریز ۲۰۱۸ ، گفت: در دو سال گذشته بیش از ۲۰ مجوز هتل صادر و برای جذب ۲ میلیون گردشگر و مسافر خارجی برنامه ریزی شده است.

محمد صادق پورمهدی روز چهارشنبه در نشست شورای سیاست گذاری تبریز ۲۰۱۸، با اشاره به اقدامات مقدماتی در یکسال گذشته در این خصوص افزود: نامه نگاری های لازم جهت تشکیل ستاد ملی انجام شده و باید با جدیت بیشتر در این خصوص تلاش کنیم.
وی ادامه داد: ضروری است ردیف بودجه ‌ای به نام تبریز ۲۰۱۸ ایجاد شود تا اهمیت و جایگاه این مساله بیشتر مطرح شود.
پورمهدی اظهار کرد: کمیته‌ های تشکیل یافته باید برنامه ‌های خود را در قالب نقشه راه مشخص کرده و در نشست ‌های شورای سیاستگذاری ارائه کنند.
وی خاطرنشان کرد: تبریز ۲۰۱۸ بهانه‌ ای برای معرفی نام تبریز بوده و سعی داریم بیش از گذشته تبریز را برجسته کنیم تا بتوانیم گردشگران بیشتری را جذب کنیم.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی افزود: در این راستا نیازمند یک عزم ملی هستیم تا همه مردم و مسئولان پای کار بیایند و باید این باور را ایجاد کنیم که این یک مساله ملی است.
پورمهدی ادامه داد: موفقیت بحث تبریز ۲۰۱۸ در توسعه اقتصادی کشور نیز تأثیر گذار خواهد بود و در این راستا باید برای به میدان آوردن مدیران مجموعه‌ هایی که می ‌توانند مؤثر باشند تلاش کنیم.
وی با بیان اینکه احساس می‌ شود دانشگاه‌ ها آنگونه که باید وارد مساله نشده‌ اند، اظهار کرد: دانشجویان و دانشگاه ها ظرفیت‌ های بزرگی هستند که نباید از آن‌ ها غافل شد.
وی اضافه کرد: تأمین زیرساخت ‌ها مقدمه کار است، اما اصلی ‌ترین کار بحث فرهنگی و اجتماعی است که باید بیش از پیش روی این ۲ مقوله کار شود.
معاون عمرانی استاندار آذربایجان شرقی، با اشاره به اهمیت نقش فضای مجازی و تأثیر آن در زندگی روزمره مردم، گفت: باید از این ظرفیت بزرگ استفاده کنیم و با بسیج کردن امکانات در خصوص معرفی تبریز ۲۰۱۸ اقدام کنیم.
وی با تاکید بر اهمیت تبریز ۲۰۱۸ در راستای رونق اقتصادی و منافع ملی، گفت: باید برای دست یابی به اهداف، نقشه راه عملی در این راستا ارائه شده و بحث‌های آموزشی و فرهنگی به طور جدی پیگیری شود.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.