کد خبر : 6043
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 دی 1395 - 5:56

دعوت شهردار تبریز برای حضور پرشور شهروندان در آئین‌های گرامی‌داشت آیت‌الله هاشمی (ره)

دعوت شهردار تبریز برای حضور پرشور شهروندان در آئین‌های گرامی‌داشت آیت‌الله هاشمی (ره)

شهردار تبریز با صدرو پیامی، از عموم شهروندان ولایی و انقلابی تبریز دعوت کرد با حضور پرشور در آئین‌های گرامی‌داشت آیت‌الله هاشمی(ره) بار دیگر میثاق و ارادت انقلابی شهر تبریز را نشان دهند.

 در پیام دکتر صادق نجفی آمده است: روزها و ماه‌ها و سال‌ها گذشت، تا کشورمان در آستانه چهل‌سالگی انقلاب اسلامی، سوگوار یکی از صاحب‌نامان خود باشد. نزدیک‌ترین یار امام راحل(ره) و یاور دیرین و صدیق رهبر معظم انقلاب، که با دلی مصمم و صبور، تمام داشته‌های خود را در مسیر پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی نهاد و با کوچ ناگهانی خود،  ملتی را متحیر و متالم ساخت.

دکتر نجفی با اشاره به این که روز وداع با آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در صحیفه درخشان انقلاب اسلامی، برگ دیگری از تجلی وحدت، همبستگی و وفاداری ملی را ثبت خواهد کرد، متذکر شده است: آذربایجان سرافراز و تبریز قهرمان، به عنوان یکی از خاستگاه‌های اصلی انقلاب اسلامی، قدردان خدمات و مجاهدت‌های انقلابی سردار سازندگی است.

شهردار تبریز با دعوت عمومی از شهروندان برای حضور در آئین‌های گرامی‌داشت یاد و خاطره آیت‌‌الله هاشمی رفسنجانی(ره) خاطرنشان کرده است: حضور پرشور شهروندان ولایی و انقلابی تبریز در آئین‌های شام‌غریبان و ترحیم یاور صدیق امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری،  بار دیگر میثاق انقلابی آذربایجان سرافراز را نشان خواهد داد.

گفتنی است مجالس شام‌غریبان و یادبود رئیس فقید مجمع تشخیص مصلحت نظام، از سوی حضرت‌آیت‌الله شبستری نماینده معزز ولی‌فقیه در استان و دکتر اسماعیل جبارزاده استاندار آذربایجان‌شرقی به شرح ذیل برگزار می‌شود:

*مجلس شام غریبان: سه‌شنبه، ۲۱ دی، بعد از نماز مغرب و عشا، مسجد طوبی

*مجلس ترحیم و بزرگداشت: پنج‌شنبه، ۲۳ دی‌ماه، از ساعت ۱۰ الی ۱۲، مسجد جامع تبریز

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.