کد خبر : 609
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 آذر 1392 - 9:03

فخر‌الدینی: می‌خواهیم نتیجه بازی رفت مقابل پرسپولیس را جبران کنیم/فصل بعد هم اولویتم تراکتورسازی است

فخر‌الدینی: می‌خواهیم نتیجه بازی رفت مقابل پرسپولیس را جبران کنیم/فصل بعد هم اولویتم تراکتورسازی است

آی نیوز- هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل پرسپولیس همیشه خوب نتیجه گرفتیم و می‌خواهیم شکست دور رفت مقابل این تیم را جبران کنیم. هافبک تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: مقابل پرسپولیس همیشه خوب نتیجه گرفتیم و می‌خواهیم شکست دور رفت مقابل این تیم را جبران کنیم.

به گزارش آی نیوز : میلاد فخر‌الدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تراکتورسازی گفت: خدا را شکر وضعیت من و تیم بسیار خوب است و با تمریناتی که انجام دادیم آماده رویارویی مقابل پرسپولیس هستیم.

وی در مورد اینکه با توجه به اتفاقات دیدار رفت تراکتورسازی انگیزه زیادی برای پیروزی مقابل پرسپولیس دارد، عنوان کرد: در چند سالی که در تراکتورسازی حضور دارم مقابل پرسپولیس نتایج خوبی گرفتیم. فصل قبل این تیم را در خانه ۳ بر یک و دو فصل قبل ۴ بر یک این تیم را شکست دادیم. متأسفانه در بازی رفت امسال نتیجه را به حریف خود واگذار کردیم و انشاء‌الله بتوانیم در بازی برگشت در حضور هوادارانمان این شکست را جبران کنیم.

مدافع تراکتورسازی در مورد اینکه تیمش نسبت به سایر رقبا نتوانسته بازیکن جدیدی را جذب کند، خاطر نشان کرد: اگر مصدومان ما برسند نیازی به یارگیری جدید نداریم. حریفان ما بازیکنان خوب خود را در اختیار تراکتورسازی قرار نمی‌دهد مخصوصاً تیم‌های حاضر در بالای جدول هیچگاه اجازه نمی‌دهند با از دست دادن بازیکنان خود حریفانشان قوی‌تر شوند. به هر حال ما تیم خوبی داریم و با همین نفرات می‌توانیم موفق شویم.

فخر‌الدینی در پاسخ به این سؤال که گفته می‌شد در نیم فصل استقلال خواهان جذب او است، تأکید کرد: در حال حاضر در تعطیلات نیم فصل قرار داریم و من از حضور در تراکتورسازی رضایت دارم و فصل بعد نیز اولویتم حضور در تراکتورسازی است.

وی در مورد اینکه آیا تراکتورسازی می‌تواند قهرمان لیگ برتر شود، اظهار داشت: ۴ دیدار ما در خانه برگزار می‌شود و اگر بتوانیم در این ۴ بازی به پیروزی برسیم فاصله زیادی از رقبایمان می‌گیریم. می‌دانید یک مسابقه مقابل پرسپولیس و یک دیدار مقابل سپاهان است، با توجه به حساسیت صدر جدول این دو بازی ۶ امتیازی است و در صورت کسب موفقیت می‌توانیم راه زیادی تا قهرمانی را طی کنیم.

انتهای پیام/ی

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.