کد خبر : 6239
تاریخ انتشار : شنبه 5 فروردین 1396 - 3:42

آغوش باز عمارت شهرداری تبریز به روی مسافران نوروزی

آغوش باز عمارت شهرداری تبریز به روی مسافران نوروزی

آی نیوز-  عمارت شهرداری تبریز با برنامه‌های مختلف در ایام نوروز، آغوش خود را به سوی گردشگران گشوده است.

 عمارت شهرداری تبریز، نوروزامسال نیز به عنوان جاذبه گردشگری ارزشمند این شهر با سالن‌های مختلف و مجموعه‌های موزه‌ای متفاوت و تخصصی خود، به معرفی تبریز برای مسافران می‌پردازد. نیز اجرای برنامه‌های ویژه نوروزی خبر از آمادگی این عمارت برای استقبال از مسافران نوروز ۹۶ دارد.

زیرزمین این عمارت با ۵ سالن: فانوس، آتش‌نشانی، کفش، تبریز قدیم و اسناد، طبقه همکف نیز با سالن‌هایی همچون صنایع دستی، صدا، تالار شهرداری، بلدیه و دفتر شهرداری و نیز در طبقه سوم این عمارت تالار فرش تبریز، همه‌روزه در ایام نوروز به صورت رایگان درهای خود را به روی گردشگران فرهیخته و تاریخ‌دوست گشوده‌اند.

همچنین در محوطه این عمارت تاریخی غرفه‌هایی همچون صنایع دستی تبریز، سوغات تبریز و… برپا شده است که مورد توجه و استقبال مسافران قرار می‌گیرد.

ناگفته نماند برنامه‌هایی اعم از اجرای موسیقی زنده آذربایجانی و یا پختن غذاهای محلی تبریز در این مکان برای گردشگران اوقات خوش و به یادماندنی فراهم می‌سازد.

این گزارش می‌افزاید یکی از تفاوت‌های بزرگ برنامه‌های امسال عمارت شهرداری تبریز با سال‌های قبل، اجرای زنده برخی مشاغل سنتی تبریز از جمله کفاشی، سفالگری، فرش‌بافی و شیشه‌کری است که در این بین، بیش‌تر از سایر جاذبه‌ها توجه مردم و مسافران را به خود جلب می‌کند.

عمارت شهرداری تبریز همه‌روزه در ایام نوروز امسال از ساعت  9 صبح الی ۷:۳۰ عصر به‌صورت رایگان مورد بازدید مسافران محترم قرار می‌گیرد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.