کد خبر : 625
تاریخ انتشار : دوشنبه 11 آذر 1392 - 17:01

تجلیل از بسیجیان نمونه شهرداری تبریز

تجلیل از بسیجیان نمونه شهرداری تبریز

آی نیوز – با حضور شهردارتبریز ، فرمانده بسیج کارمندی و کارگری سپاه عاشورا ، فرمانده حوزه مقاومت ۴ بسیج کارمندی شهرداری ، مسوولان پایگاه های مقاومت بسیج ، از کارمندان و کارگران نمونه بسیجی شاغل در شهرداری تبریز تجلیل شد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر نجفی که در آئین تجلیل از بسیجیان نمونه شهرداری سخن می گفت خدمت صادقانه به مردم و گره گشایی از مشکلات آنان در مجموعه شهرداری کم تر از جهاد در راه خدا ندانست و بر لزوم توجه جدی و بیش از پیش مدیران شهرداری و کارکنان آن به مردم تأکید کرد.
دکتر نجفی همچنین حاکمیت و نهادینه سازی تفکر و روحیه بسیجی و ایثار در مجموعه شهرداری را نخستین تعهد این سازمان در قابل مردم دانست وافزود: شناسایی و تلاش برای رفع مشکلات ، تسریع در ارایه خدمات ، حذف بروکراسی زائد اداری در روند خدمات رسانی به مردم ، صداقت در گفتار ، شفافیت در عمل و حضور مداوم در بین مردم از مهم ترین الزامات مدیریت شهری باید باشد.
شهردار تبریز در عین حال گفت: هیچ کدام از مدیران شهرداری نباید اتاقشان به روی شهروندان بسته باشد ومدیری که دور از مردم باشد و به مشکلات آنان بی توجهی کند جایی در شهرداری نخواهد داشت.
در این مراسم دکتر نجفی با اهدای لوح تقدیر و هدایای نفیس از کارکنان نمونه شاغل در این مجموعه و خدمات صادقانه آنان در تکریم ارباب رجوع و خدمت ایثارگرانه به شهر و شهروندان تقدیر کرد.
در این مراسم سرهنگ محمدعلی زین العابدین زاده فرمانده حوزه مقاومت ۴ بسیج کارمندی شهرداری طی سخنانی با اشاره به انتظارات شهردار تبریز از بسیجیان شاغل در شهرداری افزود: تکریم ارباب رجوع ، تکیه بر روحیه ایثار و خدمت شبانه روزی به شهر و شهروندان سه اصل مورد انتظار شهرداری تبریز از بسیجیان در ارایه خدمت به مردم است که باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی در عین حال خواستار تلاش همه جانبه برای حاکمیت تفکر بسیجی در عرصه خدمت به منظور دستیابی به موفقیت از سوی مدیران و کارکنان شهرداری تبریز شد.


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.