کد خبر : 6271
تاریخ انتشار : یکشنبه 17 اردیبهشت 1396 - 7:45

لزوم شناسایی و کسب درآمدهای پایدار برای تامین هزینه های عمرانی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان

لزوم شناسایی و کسب درآمدهای پایدار برای تامین هزینه های عمرانی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان

 آی نیوز- معاون مالی اداری شهردارتبریز، بر لزوم شناسایی و کسب درآمدهای پایداربرای تامین هزینه های عمرانی و ارائه خدمات بهینه به شهروندان تاکید کرد.

دراولین جلسه مدیر کل درآمد شهرداری تبریز در معیت معاون مالی و اداری شهرداری با حضور کارشناسان و مسئولین درآمد مناطق، مظفرسلیمانی با تاکید بر شفاف سازی امور درآمدی و پیگیری جدی برای وصول درآمد و مطالبات شهرداری تبریز، خواستار کادرسازی نیروهای فنی در این حوزه شد.

وی افزود: شناسایی و کسب درآمدهای پایدار برای تامین هزینه های عمرانی شهر تبریز و ارائه خدمات بهینه به شهروندان باید جز اهداف و اولویت همکاران این حوزه قرار گیرد.

 معاون مالی ادارای شهردارتبریز، در ادامه گفت امیدوارم با مدیریت و تدبیر دکتر حسین زاده که از مدیران توانمند و مجرب و جوان شهرداری تبریز است شاهد افزایش منابع درآمدی و حل مشکلات موجود و برداشته شدن گام های اساسی در جهت ارائه خدمات مطلوب به شهروندان گرامی باشیم.

در ادامه جلسه محمد حسین زاده مدیر کل درآمد شهرداری تبریز، به اهمیت و نقش اداره درآمد تبریزدر کسب درآمد پایدار برای شهرداری تبریز اشاره و اظهار داشت: سیاست ها و تدابیر اتخاذ شده از سوی این اداره کل، می تواند در حوزه عمران، آبادی، نوسازی و بهسازی شهری و بالا بردن توان مدیریت شهری، نقش اساسی داشته باشد.

وی تصریح کرد: در تهیه دفترچه عوارض محلی مواردی پیش بینی می شود تا رغبت و اشتیاق شهروندان نسبت به نوسازی و ایجاد منابع درآمدی پایدار اتخاذ گردد و از مسئولین درآمد مناطق و کارشناسان ستاد می خواهیم تا نسبت به بررسی و مطالعه مشکلات مناطق اقدام نموده و حتما درهنگام تهیه و تدوین تعرفه عوارض محلی در رفع مشکلات موجود اقدامات عملیاتی معمول شود.

مدیرکل درآمد شهرداری تبریز، ضمن اشاره به اهمیت و جایگاه منابع انسانی در ساختار سازمانی، با بیان اینکه در تقویت و کادرسازی نیروی انسانی در ستاد و مناطق حتما باید تلاش شود، خاطرنشان ساخت: بر این اساس، آموزش ضمن خدمت و پودمانی برای افزایش تخصصی و توان علمی و عملی در قالب کلاسهای آموزشی عملیاتی برگزار خواهد شد.

حسین زاده در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: بحث عوارض نوسازی و مشاغل، جزو مباحثی است که باید به آن توجه ویژه داشت؛ زیرا بخشی از منابع پایدار برای شهرداری ها محسوب می گردد.

 وی ازبرگزاری جلسات ماهانه با مدیران درآمد به منظور یکپارچه سازی عملکرد مناطق و بررسی موارد و مشکلات بوجود آمده در حوزه درآمد خبر داد و گفت: برای تسریع و تسهیل امور باید بحث بروکراسی را حذف کرده و بررسی مشکلات به اسانی صورت گیرد.

در پایان جلسه مدیران و کارشناسان ستاد نیز مشکلات، نظرات و پیشنهادات خود را بیان کردند

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.