کد خبر : 6401
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 خرداد 1396 - 3:54

عملیات احداث بوستان شهدای آتش‌نشان به پیشرفت ۸۵ درصد رسید

عملیات احداث بوستان شهدای آتش‌نشان به پیشرفت ۸۵ درصد رسید

شهردار منطقه دو با عنوان اینکه عملیات احداث بوستان شهدای آتش‌نشان با پیشرفت بالای ۸۵ درصدی همچنان ادامه دارد اظهار داشت: بوستان شهدای آتش نشان در فضائی نزدیک به ۱۰ هزار مترمربع احداث می شود.

 رسول موسایی با عنوان اینکه عملیات کف سازی و جدول گذاری این پارک به همراه پیاده روسازی آن به اتمام رسیده است افزود: با توجه به نزدیکی به سال ۲۰۱۸ میلادی و انتخاب کلانشهر تبریز به پایتخت گردشگری کشورهای اسلامی، این منطقه به منظور استفاده گردشگران و میهمانان این کهن شهر و برای بهره گیری شهروندان از فضای سبز بوستان شهدای آتش نشان، جهت به ثمر رسیدن این پروژه، همت مضاعفی بکار گرفته است.   

موسایی احداث زمین بازی به منظور ایجاد فضایی شاد و مفرح برای کودکان و نونهالان را از سایر امکاناتی برشمرد که در احداث پارک مذکور درنظر گرفته شده است و اظهار داشت: احداث بوستان شهدای آتش نشان در بلوار فتح و در جوار جاده باسمنج بعنوان دومین ورودی کلانشهر تبریز از سوی دروازه تهران و نزدیکی آن به اتوبان شهیدکسائی علاوه بر استفاده مناسب مسافرین و گردشگران و بهره گیری شهروندان از فضای سبز آن، گام بلند دیگری در راستای افزایش فضای سبز و زیباسازی شهری به شمار می آید.

شهردار منطقه دو تبریز گفت: نصب ۶ مورد آلاچیق برای استفاده خانواده ها در داخل فضای بوستان از سایر مواردی بشمار می آید که در احداث این پروژه مدنظر قرار گرفته است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.