کد خبر : 641
تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 آذر 1392 - 11:05

شیاری: اقدامات سازمان مدیریت پسماندها قابل تقدیر است

شیاری: اقدامات سازمان مدیریت پسماندها قابل تقدیر است

آی نیوز – عضو شورای اسلامی شهر تبریز  گفت:اقدامات صورت گرفته در اجرای پروژه های زیست محیطی از سوی سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز قابل تقدیر است.

به گزارشآی نیوز به نقل از سازمان پسماندها، دکتر علی شیاری  در جریان بازدید از سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز با اعلام این مطلب  افزود : با پروژه هایی که در حوزه مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز به مورد اجرا درآمده اند معضلات زیست محیطی شهر تبریز در حد قابل توجهی مرتفع گردیده است.
وی همچنین با اشاره به موضوع کارخانه بازیافت مواد و تولید کمپوست خواستار اعمال نظارت دقیق در اجرای مفاد قرارداد مشارکت شهرداری و سرمایه گذار و  بهره گیری از تمام توان این مجموعه شد.
شیاری  سپس با تأکید بر احقاق حقوق حقه کارگران و قشر زحمتکش شهرداری خواستار تدوین طرحی جامع در خصوص تأمین رفاه کارکنان و کارگران شاغل در حوزه خدمات شهری خصوصاً پاکبانان شد و از مدیر عامل سازمان مدیریت پسماندهای شهرداری تبریز خواست تا به عنوان رئیس دستگاه نظارتی پیگیری های لازم را در جهت پرداخت به موقع حقوق و مزایای کارگران حوزه خدمات شهری از سوی شرکتها و پیمانکاران طرف قرارداد با شهرداری و همچنین تأمین منابع مالی لازم در راستای بهبود وضعیت رفاهی کارگران داشته باشد.
وی در خاتمه ضمن قدردانی از تلاش های صورت گرفته در این سازمان خصوصاً در زمینه آموزش شهروندی و فرهنگ سازی ، مدیریت مهندس اصغری در این سازمان را پویا ، کوشا و همسو با علم روز توصیف نمود.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.