کد خبر : 6456
تاریخ انتشار : یکشنبه 11 تیر 1396 - 3:27

زیباسازی جاده ائل گلی با طراحی سه بعدی

زیباسازی جاده ائل گلی با طراحی سه بعدی

آی نیوز-  شهردار منطقه دو از اجرای عملیات زیباسازی سطح حوزه منطقه خبرداد.

رسول موسائی گفت: به منظور پدید آوردن مناظر زیبای شهری و ایجاد چشم اندازهای منحصر بفرد، این منطقه اقدام به اجرای طراحی سه بعدی در مسیر جاده ائل گلی کرده است.

وی اظهار کرد: از آنجائیکه جاده ائل گلی از سوی اتوبان شهیدکسائی بعنوان دومین ورودی کلانشهر تبریز برای دستیابی به مرکز این شهر محسوب می شود و اکثراً مورد استفاده مسافرین و گردشگران قرار می گیرد، این منطقه برای زیباسازی سه بعدی مسیر جاده ائل گلی همچون نورپردازی ویژه، نصب مبلمان های شهری با طرح های جدید شکیل و زیبا و ساماندهی فضای سبز این مسیر، اقدامات لازم را بعمل آورده است.

وی  ایجاد آبنماهای متعدد در جاده ۳ کیلومتری ائل گلی را از سایر موارد زیباسازی سطح حوزه شهرداری منطقه دو دانسته و افزود: با توجه به این امر که میهمانان کلانشهر تبریز برای دستیابی به پارک تاریخی و مجموعه تفریحی ائل گلی از مسیر جاده ائل گلی تردد می کنند، با هدف پدید آوردن مناظر زیبای شهری این منطقه اقدام به احداث ۶ آبنما با طرح رومی در این مسیر از جمله در میدان بزرگ ائل گلی و مقابل هتل شهریار، فلکه خیام  و فلکه گلشهر و … کرده که از لحاظ منظر شهری و جاذبه های گردشگری این مسیر زیبا بسیار تاثیر گذار بوده است.

شهردار منطقه دو تبریز گلکاری حجمی در چندین نقطه از مسیر جاده ائل گلی را از سایر فعالیت هایی نام برد که در اهم برنامه های زیباسازی این منطقه گنجانده شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.