کد خبر : 651
تاریخ انتشار : پنجشنبه 14 آذر 1392 - 9:55

شهردار: تبریز، شهری آماده برای توسعه جهشی

شهردار: تبریز، شهری آماده برای توسعه جهشی

آی نیوز – شهردار تبریز با تأکید بر لزوم تداوم روند عمران و آبادانی شهر، از تبریز به عنوان شهری آماده برای توسعه جهشی یاد کرد.

به گزارش آی نیوز، صادق نجفی در جمع مدیران ارشد شهرداری تبریز اظهار کرد: زیرساخت‌ها و بسترهای تحقق توسعه پایدار و جهشی تبریز در سال‌های گذشته با قدم گذاشتن در مسیر رشد و آغاز اجرای طرح‌ها و پروژه‌های متعدد فراهم و آماده شده و از این پس باید برای دستیابی به هدف‌های بالاتر که همانا تبدیل شدن تبریز به شهر برتر منطقه است تلاش کرد.
شهردار تبریز با اشاره به سرفصل های مهم سند چشم‌انداز ۲۰ ساله کشور، ابلاغی مقام معظم رهبری در افق ایران ۱۴۰۴ خاطرنشان کرد: بر اساس سند چشم انداز، تبریز در افق ۱۴۰۴ باید به شهر برتر منطقه شمال‌غرب و فراتر از آن هولدینگ کشورهای همجوار در تمام ابعاد و حوزه‌های اقتصادی، تجاری و مدیریتی تبدیل شود و همه مسئولان شهری و استانی باید به سمت تحقق اهداف و برنامه‌های این چشم انداز حرکت کنند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود با تأکید بر عزم جدی مدیریت شهری تبریز مرکب از شورای اسلامی شهر و شهرداری برای تحقق اهداف توسعه پایدار تبریز و رسیدن به اهداف و چشم اندازهای ترسیم شده در سند مذکور تصریح کرد: تبریز، امروز در بهترین و مناسب‌ترین شرایط و وضعیت برای تحقق اهداف توسعه خود قرار دارد چراکه عزم، همت و اجماع تمام مسئولان استانی و شهری اعم از نماینده محترم ولی فقیه در استان، استاندار آذربایجان‌شرقی، نمایندگان مجلس‌، اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران و مسئولان شهری و استانی بر این اصل متمرکز شده است.
نجفی در عین حال افزود: ایده‌آل‌ترین فرصت برای تسریع روند توسعه تبریز و تحقق اهداف و برنامه‌های مورد نظر در این حوزه پیش روی تبریز قرار گرفته است و مدیریت شهری به نوبه خود به دنبال بهره‌گیری مناسب و حداکثری از ظرفیت‌های به وجود آمده خواهد بود.
شهردار تبریز تنها راه موفقیت در این راه را تکیه بر اصل تعامل همه جانبه و تقویت همکاری های بین بخشی و در کنار آن جلب حمایت دستگاه‌های بالادستی اعلام کرد و افزود: مدیریت شهری تبریز از تمام توان خود برای استفاده از این ظرفیت‌ها برای تداوم روند توسعه و پیشرفت تبریز استفاده خواهد کرد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.