کد خبر : 668
تاریخ انتشار : شنبه 16 آذر 1392 - 15:03

رحمانی: حمایت قاطع نمایندگان مجلس از برنامه های شهرداری تبریز

رحمانی: حمایت قاطع نمایندگان مجلس از برنامه های شهرداری تبریز

آی نیوز – رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی از حمایت قاطع و کامل نمایندگان از برنامه ها و طرح های توسعه محور شهرداری تبریز خبر داد.

 

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر رحمانی که در مراسم بهره برداری از بازار ماهی تبریز سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: تبریز به عنوان شهری بزرگ و محوری در تاریخ ایران ، نیازمند توسعه و رشد بیش از پیش در تمامی بخش ها و حوزه هاست که این امر مهم باید در سایه تعامل و همکاری شورای اسلامی شهر ، شهرداری ، مدیران و مسوولان شهری و استانی و نمایندگان مجلس عملی و محقق شود.

وی همچنین با اشاره به ظرفیت ها و قابلیت های این شهر افزود: تبریز به عنوان یک جهان شهر این قابلیت را دارد تا محور تسریع توسعه و تبدیل ایران به کشور برتر منطقه در افق چشم انداز ۲۰ ساله نظام قرار گیرد و این آرمان دور از دسترس نیست.

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موفقیت های سال های اخیر تبریز در حوزه های مختلف به ظرفیت های موجود این شهر در بعد سرمایه گذاری بخش خصوصی اشاره و تصریح کرد: اگرچه در سال های اخیر قدم های مثبتی در راه جذب سرمایه گذاری های بخش خصوصی در حوزه مدیریت شهری برداشته شده با این حال باید با رفع و برچیدن برخی موانع موجود بر سر راه سرمایه گذاری و کشاندن پای سرمایه گذاران بیشتر به این شهر زمینه را برای تسریع روند توسعه تبریز فراهم آوریم.

دکتر رحمانی در خاتمه افزود: انتظارات ملی ، شهری و استانی از تبریز بسیار بالاست و با وجود ظرفیت های بالقوه علمی ، مدیریتی ، زیربنایی و سرمایه ای ، امکان دسترسی به اهداف توسعه وجود دارد.

وی در عین حال با اشاره به نقش و تأثیر مدیریت شهری در تحقق این امر افزود: شورای اسلامی شهر و شهرداری می توانند پیشگام این هدف باشند.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.