کد خبر : 691
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1392 - 14:35

نجفی: بودجه سالانه و برنامه مدون ، اساس کار شهرداری در سال ۹۳

نجفی: بودجه سالانه و برنامه مدون ، اساس کار شهرداری در سال ۹۳

آی نیوز – شهردار تبریز گفت: اساس و محور تمامی اقدامات و تصمیات شهرداری در سال ۹۳ بودجه مصوب سالانه و در کنار آن برنامه مدون خواهد بود.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر نجفی در نشست هفتگی خود با مدیران شهرداری ضمن تأکید بر تبعیت همه مدیران از برنامه ها و طرح های مصوب در بودجه و نیز اجرای سرفصل های برنامه شهرداری افزود: اساس تمامی اقدامات و کارها در سال ۹۳ بر مبنای برنامه شهرداری خواهد بود و در همه حوزه های کاری خود با تکیه بر برنامه مدون عمل خواهیم کرد.
وی در ادامه با اشاره به تدوین لایحه بودجه سال آینده شهرداری در ستاد بودجه خاطرنشان کرد: خوشبختانه روند تدوین لایحه بودجه سال آینده مطلوب است و با توجه به این که این لایحه در حال نهایی شدن است ، لازم است تمامی مناطق و سازمان های تابعه ضمن پیشنهاد و پیش بینی طرح ها و پروژه های مورد نظر خود جهت اجرا در سال آینده ، برنامه های عملی تحقق اجرایی این طرح ها را نیز مدون کنند.
دکتر نجفی در عین حال با تأکید بر لزوم پیش بینی و اجرای طرح ها و پروژه های اساسی و مورد نیاز شهر و شهروندان خواستار توجه جدی مناطق ، سازمان ها و شرکت های تابعه به اصل تقدم و اولویت مطالعات نیازسنجی بر اجرای طرح ها شد.

 

 

 


ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.