کد خبر : 695
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 آذر 1392 - 14:44

شهردار تبریز خبر داد:کاهش بروکراسی در شهرداری ، تسریع در خدمات رسانی

شهردار تبریز خبر داد:کاهش بروکراسی در شهرداری ، تسریع در خدمات رسانی

 

 

 

آی نیوز – احدنقش شور سپهر: شهردار تبریز از تلاش برای کاهش بروکراسی اداری با هدف تسریع در خدمات رسانی به شهروندان در دور جدید مدیریت شهرداری خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز دکتر نجفی در نشست هفتگی خود با مدیران ارشد این مجموعه با تأکید بر این که بخش عمده ای از نارضایتی شهروندان از شهرداری به خاطر طولانی بودن پروسه خدمات رسانی در این مجموعه است افزود: روند پاسخگویی به مطالبات و مشکلات شهروندان و در کنار آن زمان رسیدگی به امور در شهرداری باید تسریع و کاهش یابد تا هدف اصلی خدمات رسانی ما که همانا رضایتمندی عمومی است حاصل شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود همچنین کاهش بروکراسی اداری در شهرداری را زمینه ساز ارتقای سطخ مشارکت مردم در اداره شهر و در کنار آن تقویت اعتماد عمومی ارزیابی و بر لزوم توجه جدی مدیران و کارکنان این مجموعه به این دو اصل تأکید کرد.
شهردار تبریز در عین حال تصریح کرد: فلسفه وجودی و خدمتی ما مدیران ، تلاش شبانه روزی در راستای رفع مکلات و نیازهای شهروندان است و اگر رویه های مدیریتی و اجرایی ما محملی برای نارضایتی مردم شود ، نتیجه ای جز دلسردی و رویگردانی مردم حاصل نخواهد شد.

 

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.