کد خبر : 7235
تاریخ انتشار : پنجشنبه 17 اسفند 1396 - 8:38

دیوارکشی قطعات خالی توسط شهرداری منطقه پنج

دیوارکشی قطعات خالی توسط شهرداری منطقه پنج

شهریارنیوز: شهردار منطقه ۵ تبریز از حصارکشی قطعات خالی سطح…

آی نیوز: شهردار منطقه ۵ تبریز از حصارکشی قطعات خالی سطح منطقه، پس از صدور اخطاریه به مالکین قطعات خبر داد.

به گزارش آی نیوز به نقل از شهرداری منطقه ۵ تبریز، یعقوب هوشیار با بیان این که حصارکشی قطعات خالی با هدف زیباسازی محلات انجام می شود، افزود: به علت این که قطعات خالی محلی برای ریختن زباله و نخاله شده بود، با اجرای ماده۱۱۰قانون شهرداریها این معضل بر طرف شد.

وی همچنین با بیان اینکه این پروژه بدون داشتن محدودیت زمانی درسطح حوزه اجرامی شود، از مالکین قطعاتی که اقدام به اخذ پروانه ساختمانی نکرده اند خواست جهت تعیین تکلیف زمین هایشان به شهرداری مراجعه کنند.

گفتنی است براساس ماده ۱۱۰ قانون شهرداری، نسبت به زمین یا بنا‌های مخروبه و غیر مناسب با وضع محل و یا نیمه تمام واقع در محدوده شهر که در خیابان یا کوچه و یا میدان قرار گرفته و منافی با پاکی و پاکیزگی و زیبائی شهر و یا موازین شهرسازی باشد، شهرداری با تصویب انجمن شهر می‌تواند به مالک اخطار کند منتهی ظرف دو ماه به ایجاد نرده یا دیوار یا مرمت آن که منطبق با نقشه مصوب انجمن شهر باشد اقدام کند.

 اگر مالک مسامحه یا امتناع کرد شهرداری می‌تواند به منظور تأمین نظر و اجرای طرح مصوب انجمن در زمینه زیبائی و پاکیزگی و شهرسازی هرگونه اقدامی را که لازم بداند معمول و هزینه آن را به اضافه صدی ده از مالک یا متولی و یا متصدی موقوفه نماید.

 

image

 

image

 

image

 

image

 

 

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.