کد خبر : 740
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1392 - 21:21

شهردار تبریز:از تجربیات شهرداران قدیم در برنامه ریزی و اداره شهر استفاده می کنم

شهردار تبریز:از تجربیات شهرداران قدیم در برنامه ریزی و اداره شهر استفاده می کنم

آی نیوز – شهردار تبریز گفت: مدیریت شهرداری تبریز برای اداره بهتر و موثرتر شهر و نیز برنامه ریزی راهبردی در مسیر تحقق اهداف توسعه شهری خود را مکلف به بهره گیری از تجارب و دیدگاه های شهرداران گذشته این شهر می داند.

 دکتر نجفی که در نخستین نشست ادواری هم اندیشی شهرداران سابق و فعلی تبریز سخن می گفت با اعلام این مطلب افزود: شهرداران اسبق و سابق تبریز پیش قرالان و سفیرات توسعه و آبادانی این شهر در ادوار گذشته به شمار می روند و مجموعه اقدامات و خدمات آنان در مقاطع مختلف مدیریت زمینه ساز رشد و توسعه این شهر شده است.
شهردار تبریز در بخش دیگری از سخنان خود اعتلا و موفقیت تبریز در حوزه مدیریت شهری را محصول خدمات ماندگار شهرداران اسبق و سابق تبریز برشمرد افزود: این عزیزان در سخت ترین شرایط و با وجود محدودیت های متعدد بار اصلی اداره و توسعه تبریز را بر دوش گرفته اند و امروز به عنوان مشاورانی قوی و صاحبان ایده و نظر می توانند یار و یاور مدیریت شهری در اداره شهرداری و شهر خود باشند.
دکتر نجفی همچنین با اشاره به اهداف برگزاری نشست ادواری شهرداران سابق و فعلی تبریز افزود: معتقدیم بدون تکیه بر تجارب ، نقطه نظرات و پیشنهادات مدیران قبلی شهر ، امکان موفقیت در اداره و توسعه آتی تبریز میسر نخواهد شد.
شهردار تبریز در ادامه با اشاره به میثاق خود با اعضای شورای اسلامی شهر و مدیران شهرداری ، محور حرکت شهرداری در دوره جدید مدیریتی را تکیه بر هوش استراتؤیک اعلام کرد و افزود: نقطه اتفاق و فصل مشترک اعتقادی شورای اسلامی شهر و شهرداری ، پرهیز از انجام طرح ها و برنامه های سالانه بدون توجه به مطالعه و برنامه ریزی است و ما برای تحقق این هدف خود را مقید به استفاده از نظرات و پیشنهادات همه صاحب نظران هستیم.
دکتر نجفی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: شهرداری تبریز در حال حاضر و به طور همزمان درگیر تدوین برنامه سال ۹۳ و نیز بودجه سال آینده است و از رهگذر تشکیل این نشست ابتکاری به دنبال برنامه ریزی اساسی و دقیق و نیز تدوین بودجه ای واقعی و گره گشا و در کنار آن تلاش برای تأمین و جذب درآمدهای پایدار شهری است که امیدواریم از قبل این قبیل نشست ها ، ابن امر محقق گردد.
شهردار تبریز در عین حال از اعلام و تشریح نتایج این نشست طی روزهای آینده خبر داد.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.