کد خبر : 745
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1392 - 21:38

توسط شهرداری منطقه پنج انجام می گیرد؛ اجرای ۷ رشته مسیر گشایی

توسط شهرداری منطقه پنج انجام می گیرد؛ اجرای ۷ رشته مسیر گشایی

آی نیوز – شهردار منطقه پنج تبریز از تملک و اجرای هفت رشته مسیر گشایی توسط این منطقه در سال جاری خبر داد و ابراز امیدواری کرد شاهد بهره برداری از اکثر آنها تا پایان سال باشیم .

 مهندس یعقوب هوشیار با اعلام این مطلب افزود: تملک و عملیات عمرانی مسیر گشایی ۷ رشته خیابان در سال جاری شروع شده و تا پایان سال با تسریع در عملیات عمرانی و همچنین تملک املاک واقع در مسیر خیابانها شاهد افتتاح اکثر پروژه ها خواهیم بود.
وی در این خصوص افزود: مسیر گشایی میثاق به کوی گاز در مراحل پایانی عملیات عمرانی قرار دارد.
شهردار منطقه۵ همچنین  از اتمام املاک تملک واقع در مسیر گشایی ولی عصر ۲ و همچنین تسریع عملیات عمرانی این پروژه خبر داد و در ادامه به مسیر گشایی کرکج نیز اشاره نمود و گفت : مسیر گشایی ۱۸ متری کرکج که نقش اساسی در تغییر و تحول این منطقه خواهد داشت پس از اتمام تملک املاک و انجام عملیات عمرانی شاهد بهر برداری از آن در آینده نزدیک خواهیم بود.
مهندس هوشیار مسیر گشایی کوی مصلی به میدان بسیج برای خروج شهرک مرزداران از بن بست را از دیگر مسیر گشایی ها بر شمرد و گفت : این پروژه تا پایان سال تحویل شهروندان خواهد شد. وی همچنین مسیر گشایی آخر مرزداران و ولی امر به رشدیه را از دیگر پروژه های مسیر گشایی ذکر نمود.
 وی  در پایان با اشاره به پروژه دو کمال افزود : مسیر گشایی دو کمال که به میدان چایی دوم مشهور است بزرگترین پروژه عمران شهری تبریز است که عملیات عمرانی آن از سال آینده شروع خواهد شد. شایان ذکر است طول این پروژه بزرگ عمران شهری ۱۰ کیلومتر و عرض آن ۶۰ متر است تملک املاک واقع در مسیر توسط شهرداری منطقه پنج آغاز شده است.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.