کد خبر : 747
تاریخ انتشار : یکشنبه 1 دی 1392 - 21:41

بهره برداری رسمی از پروژه جدید سیستم شارژ کارت بلیط

بهره برداری رسمی از پروژه جدید سیستم شارژ کارت بلیط

آی نیوز – با حضور شهردار تبریز بهره برداری رسمی از پروژه جدید سیستم شارژ کارت بلیط انچام گرفت.

به گزارش روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی ، پروژه سیستم جدید شارژ کارت بلیط از طریق دستگاهای کارت خوان با حضور شهردار تبریز، رئیس و اعضای شورای اسلامی و دیگر مسئولین شهرداری رسما” به بهره برداری رسید.
سیروس تقی زاده مدیر عامل شرکت  واحد اتوبوسرانی تبریز وحومه در این مراسم گفت: با توجه به  استقبال شهروندان عزیز از کارت بلیط الکترونیکی و از طرف دیگر لزوم افزایش مراکز شارژ کارت بلیط به منظور دسترسی بیشتر و بهتر شهروندان برای شارژ کارت بلیط، مطالعات لازم در خصوص تغییر روش شارژ کارت بلیط از روش فعلی به صورت شارژ با کارت خوانهای بانکی صورت گرفت و بعد از اجرای آزمایشی طرح مذکور و مشاهده نتایج مثبت آن این طرح با حضور شهردار تبریز رسما” به بهره برداری رسید.
تقی زاده از جمله مزایای شارژ کارت بلیط از طریق کارتخوان بانکی را ارائه رسید به مسافرین و امنیت بالا نسبت به سیستم قبلی عنوان کرد و افزود: در روش قبلی مسافرین در حین شارژ کارت بلیط مبلغ  شارژ را مشاهده نمی کردند ولی در این روش بلافاصله بعد از شارز به مسافر رسید و پرینت شارژ تحویل داده می شود و شهروند به طور کامل از شارژ کارت خود مطمئن می شود .
وی افزود: یکی از مزایای دیگر طرح مذکور  گسترش مراکز شارژ در فروشگاههای معتبر درنقاط مختلف شهر می باشد که این دسترسی به شهروندان کمک خواهد کرد هنگام استفاده از اتوبوس مشکل شارژ نداشته باشند.
مدیر عامل شرکت واحد در ادامه افزود : فروشگاههای معتبری که مایل به استقرار کارتخوانهای بانکی جدید جهت شارژ کارت بلیط اتوبوس می باشند می توانند با مراجعه به مدیریت IT این شرکت اقدامات لازم را در این خصوص انجام دهند.

برچسب ها :

ناموجود

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.